جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات کوتاه عاشقانه 2013

اس ام اس عاشقونه

تا زمین در گردش و تا آسمان در چرخش است
یاد یاران چون شما بر قلب ما آرامش است

••••••••••

جملات عاطفی - جملات عارفانه - جملات فلسفی عاشقانه - جملات بلند و کوتاه عاشقانه -جملات فیسبوکی - جملات قصار و عاشقانه


بنویس نام مرا در کف دستت ای دوست ، تا به هنگام قنوتت نبری از یادم .

••••••••••


جملات عاطفی - جملات عارفانه - جملات فلسفی عاشقانه - جملات بلند و کوتاه عاشقانه -جملات فیسبوکی - جملات قصار و عاشقانه


ای که در فصل خزان بینی مرا با پشت خم ، این زمستان را مبین ، ما هم بهاری داشتیم ، این نیز بگذرد

••••••••••

جملات عاطفی - جملات عارفانه - جملات فلسفی عاشقانه - جملات بلند و کوتاه عاشقانه -جملات فیسبوکی - جملات قصار و عاشقانه


خوشبخت اگر خار بکارد / از بخت خوشش لاله و ریحانه در آید / بدبخت اگر مسجدی از آینه سازد / یا سقف فرو ریزد و یا قبله کج آید .

••••••••••

جملات عاطفی - جملات عارفانه - جملات فلسفی عاشقانه - جملات بلند و کوتاه عاشقانه -جملات فیسبوکی - جملات قصار و عاشقانه



شعله گشتم از فراغت سوختم در انتظارت / هرگز از یادم نرفتی من فدای روی ماهت


••••••••••

جملات عاطفی - جملات عارفانه - جملات فلسفی عاشقانه - جملات بلند و کوتاه عاشقانه -جملات فیسبوکی - جملات قصار و عاشقانه




ابر چشم به هوای رخ تو بارانیست / پشت مژگان دو چشمت دل من زندانیست

••••••••••


جملات عاطفی - جملات عارفانه - جملات فلسفی عاشقانه - جملات بلند و کوتاه عاشقانه -جملات فیسبوکی - جملات قصار و عاشقانه


کیستم که شدم لیلی آن عاشق دلناز / تو که باشی که شدی جان و دل لیلی دلباز .

••••••••••


جملات عاطفی - جملات عارفانه - جملات فلسفی عاشقانه - جملات بلند و کوتاه عاشقانه -جملات فیسبوکی - جملات قصار و عاشقانه


سلامت میکنم ای غنچه ی راز / تو بودی از برای عشقم آغاز / تویی تنها دلیل زنده بودن / ندارم طاقتت با چشم در ناز .

••••••••••

جملات عاطفی - جملات عارفانه - جملات فلسفی عاشقانه - جملات بلند و کوتاه عاشقانه -جملات فیسبوکی - جملات قصار و عاشقانه



ای گلشن گل ها به گلستان چه نویسم ، من نیز غریبم به غریبان چه نویسم ، ترسم قلم شعله کند بسوزد ، به غریبان چه نویسم ؟

••••••••••


جملات عاطفی - جملات عارفانه - جملات فلسفی عاشقانه - جملات بلند و کوتاه عاشقانه -جملات فیسبوکی - جملات قصار و عاشقانه


نازی که ز لبخند گل یاس هویداست / زیبائی عشق است که در چشم تو پیداست

••••••••••

جملات عاطفی - جملات عارفانه - جملات فلسفی عاشقانه - جملات بلند و کوتاه عاشقانه -جملات فیسبوکی - جملات قصار و عاشقانه


من از خاری که در بالای دیوار است دانستم / که ناکَس کَس نمیگردد بدین بالا نشستنها


••••••••••

جملات عاطفی - جملات عارفانه - جملات فلسفی عاشقانه - جملات بلند و کوتاه عاشقانه -جملات فیسبوکی - جملات قصار و عاشقانه


عشق یعنی :
چون خورشید، تابیدن بر شب های دوست و چون برف ، ذوب شدن بر غم های دوست .


••••••••••
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد