جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس احساسی 92



اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی

ای که در دنیای من پیدا و ناپیدا شدی
چشم های روشنم را عاشق و شیدا شدی
ای تو با رخش نگاهت بر دل من تاخته
این دل من رو بروی تو خودش را باخته


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی

عشق را آب حیات میدانم
 هر قطره اش را عمر جاودان میدانم
بی قطره قطره های آن بر خودم
 مرگ را میهمان میدانم


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی


تا چند نظر به روی مهتاب کنم
خود را به هوای دیدنت آب کنم
یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست
تا در دل بیقرار خود قاب کنم


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی


این روزها هوای مرا نداری
 خفه نمیشوی ؟ بی هوای من !


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی


همه مرا به خنده های با صدا می شناسند
این بالش بیچاره
 به گریه های بی صدا !


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی


ای ثانیه ها مرا تب آلود کنید
سرتاسر خانه را پر از عود کنید
چشمان حسود کور عاشق شده ام
اسفند برای دل من دود کنید


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی


در نبودت شعر گل ماتم شود
قامت یاس و اقاقی خم شود
روح من هر دم تو را خواند ولی
در حضورت آتش جان کم شود


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی


روز روشن میره باز شب میرسه
غم میاد به هر دری سر میزنه
مگه میشه چشامو هم بزارم
وقتی غم قلبمو خنجر میزنه


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی


یک سبد دعای خوشبختی مال تو
دست من بود می گفتم همه دنیا مال تو


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی


میدونی که بی تو می میرم
تو زندون دلت اسیرم
دیگه نگیر برام بهونه
دوست دارم عاشقونه


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی


زندگی با تو چه زیباست نمیدانی تو
دل من غرق تمناست نمیدانی تو
شوق دیدار تو در باغ دلم میشکفد
دل من منتظر توست نمیدانی تو


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی


دلت آبی تر از دریا عزیزم
به کامت گردش دنیا عزیزم
الهی دائما چون گل بخندی
بهارانت خوش و زیبا عزیزم


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی


دوستت دارم
این تعارف نیست
زندگی من است


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی


چشم من چشمه ی زاینده ی اشک
گونه ام بستر رود
کاشکی همچو حبابی بر آب
در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی


ترا در طبیعت بکر چون یاس
و در افکارم از احساس
در انزوای تنهایی بی حد
ترا در شبانه ی لبخند
تا صبح دور
و به اندازه ی یک جرعه خدا
دوستت می دارم


اس احساسی - مسیج احساسی - پیامک احساسی - پیام احساسی
نظرات 5 + ارسال نظر
مهسا دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:40 ب.ظ

سبا چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:26 ب.ظ

اینا که همش درل قالب شعر بود بابا من جمله ی احساسی دوس دارمبازم مرسی

urfhf دوشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:25 ق.ظ

ashkanweb-sarlak.com یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:32 ب.ظ

:

بهار ملکى شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 07:34 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد