جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه

عاشقانه


اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه . اسمس گذشتن از عشق . sms love . love message . پیامک های عاشقانه گذر زمان . جمله های ناب گذشتن و رفتن


وقتى کسى براى نداشته هایت بهانه میگیرد


بهتراست او را هم نداشته باشى


گاهى نداشتن از داشتن بهتر است!



اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه . اسمس گذشتن از عشق . sms love . love message . پیامک های عاشقانه گذر زمان . جمله های ناب گذشتن و رفتن


تنهــایـم …

اما دلتنگ آغــوشی نیستــم…

خستــه ام …

ولـی به تکیـه گـاه نمـی اندیشــم…

چشــم هـایـم تـر هستنــد و قــرمــز…

ولــی رازی نـدارم…

چــون مدتهــاست دیگــر کسی را “خیلــی” دوست ندارم…

فقط خیلـی هـا را دوست دارم …



اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه . اسمس گذشتن از عشق . sms love . love message . پیامک های عاشقانه گذر زمان . جمله های ناب گذشتن و رفتن



این روزها

با میکاپ

کوسه ها، پری دریایی می شوند . . .

آهای تو که پشت پنجره قلبم آواز می خوانی

دندان هایت را نشان بده . . .



اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه . اسمس گذشتن از عشق . sms love . love message . پیامک های عاشقانه گذر زمان . جمله های ناب گذشتن و رفتن




میخواهم مدتی بخوابم!

نمی دانم چند روز؟

شاید روزی بیدار شوم

و دنیا به شکل دیگری باشد

و قلب آدم ها…



اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه . اسمس گذشتن از عشق . sms love . love message . پیامک های عاشقانه گذر زمان . جمله های ناب گذشتن و رفتن



گاهے سکــــــــوت ، همان دروغ است !

کمـــے شیک تر، روشنفکــرانـه تر

و با مسئولیت کمتر !


اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه . اسمس گذشتن از عشق . sms love . love message . پیامک های عاشقانه گذر زمان . جمله های ناب گذشتن و رفتن



خودت باش

کسی هم خوشش نیومد…

نیومد…

که نیومد!

اینجا مجسمه سازی نیست!


اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه . اسمس گذشتن از عشق . sms love . love message . پیامک های عاشقانه گذر زمان . جمله های ناب گذشتن و رفتن



تیز می کنم

زندگی را

زرق و برقش برای تو

برندگی اش برای من !



اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه . اسمس گذشتن از عشق . sms love . love message . پیامک های عاشقانه گذر زمان . جمله های ناب گذشتن و رفتن



به جرم وسوسه…

چه طعنه ها که نشنیدی حوا…!

پس از تو…

همه تا توانستند آدم شدند…!

چه صادقانه حوا بودی…

و چه ریاکارانه آدمیم!



اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه . اسمس گذشتن از عشق . sms love . love message . پیامک های عاشقانه گذر زمان . جمله های ناب گذشتن و رفتن



چه فرقی می کند…

در سیرک یا در خانه ؟!

خنده ات که تلخ باشد،

دلت کــه خون باشد،

تو هم دلقکی..!



اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه . اسمس گذشتن از عشق . sms love . love message . پیامک های عاشقانه گذر زمان . جمله های ناب گذشتن و رفتن



امروز فهمیدم که زندگی خراب است

آرزو سراب است

امروز فهمیدم که گل ها هم می توانند سنگدل باشند

و شمع ها هم می توانند بال و پر پروانه ها را در خود بسوزانند


اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه . اسمس گذشتن از عشق . sms love . love message . پیامک های عاشقانه گذر زمان . جمله های ناب گذشتن و رفتن



تــــوی ایــــــن دنیــــا همیـــــــشه

بعضــی ها “بــرای بــه جــایـــی رسیــدن”

و بعضـی ها “بـعـد از به جـایــی رسیــدن”

هــمــه چیــز را “زیـــر پــا” می گــذارنـــد…



اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه . اسمس گذشتن از عشق . sms love . love message . پیامک های عاشقانه گذر زمان . جمله های ناب گذشتن و رفتن


به دنبال ویلچرى هستم براى روزگـــار !

ظاهرا پایى براى راه آمــدن بامن ندارد


اس ام اس گذشتن و رفتن عاشقانه . اسمس گذشتن از عشق . sms love . love message . پیامک های عاشقانه گذر زمان . جمله های ناب گذشتن و رفتن
نظرات 7 + ارسال نظر
فرزانه جمعه 22 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ق.ظ

راحله سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:03 ب.ظ

دختر بابام چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:33 ب.ظ

دوستان عشقم رف... دعا کنید یا برگرده یا فراموشش کنم.
سایت بدی نبود

تنها دوشنبه 19 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 05:56 ب.ظ

عشقم نه با منه نه میره

****** یکشنبه 14 دی‌ماه سال 1393 ساعت 10:23 ب.ظ

خوش به حالت که رفت مال من هرکاری میکنم نمیره

اتنا دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 09:32 ب.ظ

سلام
بچه ها عشقم رفت ۶ روز تو غم عشقش دارم میسوزم اخه عاشقشم دیگه چشمام اشک نداره شدم دیوونه تروخدا با دلهای پاکتون از خدای مهربون بخوایین برگرده

omid جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:56 ب.ظ

خوشبحال ما که عشقی نداریم که بخواد بره یا بمونه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد