جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های زیبا و سنگین مفهومی

عاشقانه


جمله های زیبا و سنگین مفهومی . جمله های ناب . جمله های کمیاب . جمله های نایاب . بهترین جملات زیبا و باحال . زیباترین جملات معنی دار و مفهومی


کاش من هـــــم دکمــــه alt+shift داشتــــم


تا وقتی حرفهـــــایم را نمی فهمیــــدی


زبان گفتـــه هــایم را عوض مـــی کردم



جمله های زیبا و سنگین مفهومی . جمله های ناب . جمله های کمیاب . جمله های نایاب . بهترین جملات زیبا و باحال . زیباترین جملات معنی دار و مفهومی




خــِـــــــرَد

تا به زنـــــان میرسد

نامش میشود مـــَــــــکـــر

و مــَــکر ، تا به مـــــــردان میرسد

نامش میشود

عـــَـقــــــــل


جمله های زیبا و سنگین مفهومی . جمله های ناب . جمله های کمیاب . جمله های نایاب . بهترین جملات زیبا و باحال . زیباترین جملات معنی دار و مفهومی





از اسب که بیفتی

اسیر سرزنش خاک می شوی

در این سرزمین

سقوط آزاد هم ممکن نیست


جمله های زیبا و سنگین مفهومی . جمله های ناب . جمله های کمیاب . جمله های نایاب . بهترین جملات زیبا و باحال . زیباترین جملات معنی دار و مفهومی





نباید شیشه را با سنـــــــــگ بازی داد !

چتر ماتـــــــــــــــــم را . . .

به دست خیــــــــــــــــس باران داد !

کبوترها که جز پرواز ، آزادی نمی خواهند !

نباید در حصار میـــــــــــــله ها

با دانه ی گنــــــدم به او تعلیم مانـــــــــــدن داد


جمله های زیبا و سنگین مفهومی . جمله های ناب . جمله های کمیاب . جمله های نایاب . بهترین جملات زیبا و باحال . زیباترین جملات معنی دار و مفهومی






نگران نباش

حال من خوب است

فقط کمی بزرگتر شده ام

عقلم قد کشیده

شعورم متبلور شده

دلتنگی هایم کوچک شده اند

و در فاصله کوتاه  لبخندها و اشکهایم

آموخته ام زندگی کنم



جمله های زیبا و سنگین مفهومی . جمله های ناب . جمله های کمیاب . جمله های نایاب . بهترین جملات زیبا و باحال . زیباترین جملات معنی دار و مفهومی





ایـــن روزهــــا خــوابــــم نمـی آیــد

فـقــط مـــی خـــوابـــــم

کــــه بیـــــدار نبــــاشــــم!



جمله های زیبا و سنگین مفهومی . جمله های ناب . جمله های کمیاب . جمله های نایاب . بهترین جملات زیبا و باحال . زیباترین جملات معنی دار و مفهومی





دخـــــــــــــــــــــــتری

که تمام دغدغه اش

ست کردن رنــگ لـباس و رژ لبش می باشد

چه می داند از درد های یک مرد


جمله های زیبا و سنگین مفهومی . جمله های ناب . جمله های کمیاب . جمله های نایاب . بهترین جملات زیبا و باحال . زیباترین جملات معنی دار و مفهومی





گرگ شده اند این روزها

کافی است سر به زیر باشی با بره اشتباهت میگیرند

خیز برمیدارند برای دریدنت



جمله های زیبا و سنگین مفهومی . جمله های ناب . جمله های کمیاب . جمله های نایاب . بهترین جملات زیبا و باحال . زیباترین جملات معنی دار و مفهومی





دلم اصرار دارد فریاد بزند

اما من جلوی دهانش را می گیرم

وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد


جمله های زیبا و سنگین مفهومی . جمله های ناب . جمله های کمیاب . جمله های نایاب . بهترین جملات زیبا و باحال . زیباترین جملات معنی دار و مفهومی





درد یعنی‌ سرت به همون سنگی‌ بخوره

 که به سینه میزدی


جمله های زیبا و سنگین مفهومی . جمله های ناب . جمله های کمیاب . جمله های نایاب . بهترین جملات زیبا و باحال . زیباترین جملات معنی دار و مفهومی





دیگر از تنهــــــایی خستـــــه شده ام …

به کلاغــــها زیر میـــــزی میــــدهم

تا قصـــه ام را تمــام کنند . . .



جمله های زیبا و سنگین مفهومی . جمله های ناب . جمله های کمیاب . جمله های نایاب . بهترین جملات زیبا و باحال . زیباترین جملات معنی دار و مفهومی


نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی جمعه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 12:44 ق.ظ

ساناز شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ق.ظ

من الان امریکا ام و شبه ولی نمی دونم چرا داخل این سایت ها می یام:

مهسا یکشنبه 25 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 11:49 ق.ظ

عالیه عسیسم

777 پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:52 ق.ظ

اوبی چهارشنبه 2 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:33 ب.ظ

مرسی هرکسی که هستی واقعا بعد خوندن اینا اصلا عشقم به یادم اومد الانم داشتم گریه می کردم

Nayim دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:31 ق.ظ

Sokoot✍:
دلم خیلی براش تنگ شده
خیلی....
کلی حرفِ نا گفته دارم تو گَلوم،انقدر زیاد که‍ شبا‌وقتی همه خوابیدن از چشام بی صدا و اروم اروم میریزه‍ بیرون....
یاد گرفتم که اینجوری باهات حرف بزنم....
بنویسم،بنویسم و بنویسم....
اما چیزی که اذیتم میکنه اینه که‍ تو هبچ وقت نمیفهمی اینارو،هیچ وقت حالمُ درک نمیکنی....
فکر میکنی خیلی شادم و خیلی بی غمم...
اما فقط خدا میدونه که چی بهم میگذره‍....
بیخیال شدم،بیخیالِ همه چیز و همه کس....
لعنتی دلم برات تنگ شده‍...
میدونی بدترین چیز چیه؟!
اینِ که‍ حتی نمیتونم این حرفام رو بهت بگم...‌
نمیتووووووووووونم‍
لعنتی دلم تورو میخاد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد