جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه خوب

عاشقانه


اس ام اس عاشقانه خوب


می نویسم خاطرات با اشک و آه


در شبی غمگین و تاریک و سیاه


می نویسم خاطرات از روی درد


تا بدانی دوریت با من چه کرد



کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
bisms.ir ) رو بزن




اس ام اس عاشقانه خوب



شبی باران ، شبی آتش ، شبی آیینه و سنگم

 شبی از زندگی سیرم ، شبی با مرگ می جنگم

 تو آتش می شوی بر خرمن احساس تنهاییم

 تو را با هر نفس می بویم ، اما باز دلتنگم



اس ام اس عاشقانه خوب



یه شاخه گل رز میتونه باغ من باشه

 یه دوست باوفا هم میتونه دنیای من باشه !



اس ام اس عاشقانه خوب



آنجا که چشمان عاشقی برای انسانی اشک میریزد

، زندگی به رنج کشیدنش می ارزد .



اس ام اس عاشقانه خوب




شنیده ام که به جنگل قدم گذاشته ای

 پلنگ وحشی من خوش به حال آهو ها



اس ام اس عاشقانه خوب



اگر دلت یک لحظه در صد سال یاد من کند

 بی شک دل من در تمام عمر به یادت می تپد پر شور !



اس ام اس عاشقانه خوب



سلام ، مرا به وجدانت برسان

و اگر بیدار بود بپرس چگونه شب ها آسوده می خوابد !



اس ام اس عاشقانه خوب



وقتی "گذر زمان" دیدار را به اتفاق می سپارد

 باید قدر "باهم بودن" را دانست



اس ام اس عاشقانه خوب




زیباترین احساس لحظه ایست

که بدانی در اوج تنهایی کسی به فکر توست !




اس ام اس عاشقانه خوب



یک پلک زدن فاصله از تو تا من

 باید بزنیم پلک یا تو یا من

 هرچند که گفتند گناه است این کار

 اما تو یکی بزن گناهش با من


اس ام اس عاشقانه خوب
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد