جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس پاییزی 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس پاییزی 92


بوسه هایت انار را می ترکاند

 نفس هایت سیب را می رساند

 آغوشت ابر را می باراند

 پاییزترینی تو !

  


اس ام اس پاییزی 92



احوال دل ، آن زلف رها داند و من

 راز دل غنچه را صبا داند و من

 بی من تو چگونه ای ندانم اما

 من بی تو در آتشم ، خدا داند و من .



اس ام اس پاییزی 92



این فاصله ها که بین ما بسیارند

 از بودن ما کنار هم بیزارند

 یک روز برای دیدنت می آیم

 اما اگر این فاصله ها بگذارند .



اس ام اس پاییزی 92



توی زندون عشق تو اونقدر شلوغ میکنم

و زندون رو به هم میزنم که مجبور بشی

 منو بزاری توی انفرادی قلبت !



اس ام اس پاییزی 92



ماهی که از آب جدا بشه فدا میشه

 تو آبی من ماهی ، فدات بشم الهی .




اس ام اس پاییزی 92


خوشبختی را در همین لحظه باور کن

 لحظه ای که دلی به یاد توست .



اس ام اس پاییزی 92




باز باران بارید خیس شد خاطره ها

 مرحبا بر دل ابری هوا

 هر کجا هستی باش آسمانت آبی

 و تمام دلت از غصه ی دنیا خالی .



اس ام اس پاییزی 92



موجی از عشق رو بر ساحل دلت میفرستم

 تا بدونی فراموش نشدنی هستی .



اس ام اس پاییزی 92



سر سبز دل از شاخه بردیم ، تو چه کردی

افتادم و بر خاک رسیدم ، تو چه کردی

 من شور و شر موج و تو سر سختی ساحل

ای عشق ببین من چه کشیدم و تو چه کردی .




اس ام اس پاییزی 92


قشنگترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم

 تا بدانی با تمام وجود دوستت دارم



اس ام اس پاییزی 92
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد