جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دوست داشتن 92


اس ام اس عاشقانه
اس ام اس دوست داشتن 92


اگر مجبور باشم انتخاب کنم بین دوست داشتنت یا نفس کشیدن

 از آخرین نفسم استفاده می کنم تا بهت بگویم دوستت دارم
 


 کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی منبع (
BiGSMS.blogsky.com ) رو بزن




اس ام اس دوست داشتن 92

 
راه های به تو رسیدن محدود است اما من...

به اندازه ی تمام راه های نرسیدن به قلبت دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن 92



بیشتر از دیروز،کمتر از فردا،بیشتر از خودم کمتر از خدا

بیشتر از خورشید و عمیقتر از دریا به یادتم و دوستت دارم




اس ام اس دوست داشتن 92


به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن

 به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین

دنیام می نویسم دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن 92


دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست

 پس خارج از نوبت دوستت دارم




اس ام اس دوست داشتن 92


تو می دانی که حتما ، دوستت دارم

نه سرپایی ، که قطعا ،دوستت دارم

سند هرگز نخوردستی دل من

بخر با عشق که نقدا دوستت دارم



اس ام اس دوست داشتن 92



دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی

 دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی

دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی

 دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی

دوستت دارم چون به یک نگاه ، عشق منی




اس ام اس دوست داشتن 92



می توان پر کرد

فاصله هایی بلــــــــــند را

با یک پیام ساده و کوتاه...

کافیست بنویسی : دوستت دارم...



اس ام اس دوست داشتن 92


دوستت دارم نه در هوس

 دوستت دارم نه در قفس

دوستت دارم تا آخرین نفس



اس ام اس دوست داشتن 92


در میان هزاران کلمه تو را می یابم

تو را آرام و آهسته می بویم

و دوباره میان آنها پنهانت می کنم

تا ندانی که هنوز دوستت دارم


اس ام اس دوست داشتن 92
نظرات 1 + ارسال نظر
ییلل چهارشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:41 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد