جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیامک عاشقانه مرداد 1392


اس ام اس عاشقانه
پیامک عاشقانه مرداد 1392


نه گندم و نه سیب

 آدم فریب نام تو را خورد  . . .

  


کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت

فقط لطف کن برای اینکه بدهکار وجدانت نشی

ما رو به اسم (
اس ام اس عاشقانه ) تو وبلاگت لینک کن







پیامک عاشقانه مرداد 1392



قلبی که فکر نمیکردم

جای شکستن داشته باشه، شکست . . .



پیامک عاشقانه مرداد 1392



قسمت این بود که من یار تو باشم

 همه عمر گرفتار تو باشم

قسمت این بود که در دایره جور و جفا

 من نقطه پرگار تو باشم . . .



پیامک عاشقانه مرداد 1392



دلا یاران سه قسم اند گر بدانی

زبانی اند و نانی اند و جانی

به نانی نان بده از در برانش

 تو نیکی کن به یاران زبانی

ولیکن یار جانی را نگه دار

 به پایش جان بده تا میتوانی



پیامک عاشقانه مرداد 1392



در عشق توام مرا پند چه سود

 زهر آب چشیده ام ، مرا قند چه سود

گویند مرا که بند بر پایش نهید

 دیوانه دل است ، پای در پند چه سود  . . .؟



پیامک عاشقانه مرداد 1392



چه کسی رسد به پایت ز محبت و صفایت

 به خدا ز مهربانی در جهان یگانه هستی . . .


پیامک عاشقانه مرداد 1392



عشق واقعی چیزی است که دو عاشق واقعی

همیشه باید جدا از هم زندگی کنند . . .



پیامک عاشقانه مرداد 1392


ای مسافر غریب در دیار خویشتن

با تو آشنا شدم، با تو در همین مسیر

از کویر سوت و کور، تا مرا صدا زدی

دیدمت ولی چه دور! دیدمت ولی چه دیر . . .




پیامک عاشقانه مرداد 1392



بخوام از تو بگذرم

 من با یادت چه کنم ؟

تو رو از یاد ببرم 

 با خاطراتت چه کنم . . .؟



پیامک عاشقانه مرداد 1392
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد