جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خداحافظی غمگین و گریه دار

اس ام اس
اس ام اس خداحافظی غمگین و گریه دار


بدون خداحافظی رفتی

اما من پنجره را تا قیامت باز می گذارم

تا یک روز از خم کوچه نمایان شوی

و برایم دستی تکان دهی !

  

کپی می کنی مشکل نداره نوشه جونت
فقط برای اینکه بدهکار وجدانت و زحمت من نشی
وب منو به اسم (
اس ام اس ) تو سایت یا وبلاگت لینک کن





متن ادبی خداحافظی غمگین و گریه دار

باور دارم  نیازی نیست به یاد کسی که رفته باشم !

اولش ترسناک است و بعد دردناک تر و بعد آزاد و رها و شاد …

خدا نگهدا فراموشت می کنم


شعر خداحافظی غمگین و گریه دار


ای کاش آشنایی ها نبود یا به دنبالش جدایی ها نبود

یا مرا با او نمی کردی آشنا

یا مرا از او نمی کردی جدا



پیام خداحافظی غمگین و گریه دار


می شه مثل یه قطره اشک بعضیا رو از چشمت بندازی

ولی هیچ وقت نمی تونی جلوی اشکی رو بگیری

که با  خدا حافظی بعضی ها از چشمت جاری می شه !



مسیج خداحافظی غمگین و گریه دار


گفتی محبت کن برو

باشد خداحافظ ولی

رفتم که تو باور کنی

دارم محبت می کنم



پیامک خداحافظی غمگین و گریه دار


اگه گفتم خداحافظ نه اینکه رفتنت ساده است

نه اینکه می­ شه باور کرد دوباره آخر جاده است

خداحافظ واسه اینکه نبندی دل به رویاها

بدونی بی تو و با تو همینه رسم این دنیا



اس ام اس خداحافظی غمگین و گریه دار


از زندگیت بیرون می روم برای همیشه

مثل همیشه عقربه ها نمی گذارند حرف بزنم

خیلی دیر است می دانستم دیر می شود

تا بیشتر از ایندیر نشده خداحافظ



sms khoda hafezi خداحافظی غمگین و گریه دار


خداحافظ گل لادن

تموم عاشقا باختن

ببین شب گریه هامو

چه زندونی برام ساختن



sms خداحافظی غمگین و گریه دار


خدا حافظ گل پونه

گل تنهای بی خونه

لا لایی ها دیگه خوابی

به چشمونم نمی شونه



اسمس خداحافظی غمگین و گریه دار


تو این رویای سر در گم

خدا حافظ گل گندم

تو هم بازیچه ای بودی

تو دست سرد این مردم



اس مس خداحافظی غمگین و گریه دار


خدا حافظ گل پونه

که بارونی نمی تونه

طلسم غم رو  بر داره

از این پاییز دیوونه



اس امس خداحافظی غمگین و گریه دار


خدا حافظ گل مریم

گل مظلوم و پر دردم

نشد با این تن زخمی

به آغوش تو بر گردم



اس خداحافظی غمگین و گریه دار


نشد تا بغض چشمات رو

به خواب قصه بسپارم

از این فصل سکوت و شرم

غم بارون رو بردارم



اس ام اس های خداحافظی غمگین و گریه دار
نظرات 5 + ارسال نظر
qwr دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:41 ق.ظ

:

ادا دوشنبه 5 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ

mohadeseh چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 12:20 ب.ظ

خیلی باحال بودن دمت گرم

نرگس یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 02:25 ب.ظ http://خودم و خودت عشقم

ععععععععععاااااااالللللللللللللییییییییییی بودداشت گریم می گرفت



به من هم سر بزن

امیر دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1395 ساعت 05:49 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد