جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تسلیت مرگ پدر و بابا sms tasliyate marge pedar

اس ام اس جدید


اس ام اس تسلیت مرگ پدر و بابا
sms tasliyate marge pedar



تسلیت قطره ایست در برابر غم دریا گونه ی شما

از خداوند صبری عظیم برای شما و خانواده محترمتان خواستارم

امیدوارم غم آخرتان باشد



اس ام اس تسلیت مرگ پدر و بابا
sms tasliyate marge pedar



اندوه ما در غم از دست دادن آن عزیز بزرگوار در واژه ها نمی گنجد

تنها می توانیم از خداوند برایتان صبری عظیم

و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنیم



اس ام اس تسلیت مرگ پدر و بابا
sms tasliyate marge pedar



فقدان پدر بزرگوارتان ما را سخت  اندوهگین ساخت

غفران و رحمت الهی  برای آن عزیز از دست رفته

و سلامتی و طول عمر با عزت برای جناب عالی از پروردگار  متعال خواهانیم



اس ام اس تسلیت مرگ پدر و بابا
sms tasliyate marge pedar

  
کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید


سایت من رو به اسم (
اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید




اس ام اس تسلیت مرگ پدر و بابا
sms tasliyate marge pedar



درگذشت پدر گرامی تان را

به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده

و آرزوی صبر و سلامتی برای شما و بازماندگان آن عزیز از دست رفته دارم



اس ام اس تسلیت مرگ پدر و بابا
sms tasliyate marge pedar



انا لله و انا الیه راجعون

در  اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز

و دیگر  بستگان  تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم

و  صبر جزیل برای بستگان وی از  درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم

روحش شاد و یادش گرامی باد



اس ام اس تسلیت مرگ پدر و بابا
sms tasliyate marge pedar



درگذشت پدر بزرگوارتان را به شما

و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده

برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای شما

 و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم



اس ام اس تسلیت مرگ پدر و بابا
sms tasliyate marge pedar



اندوه بی پایان ما از این واقعه دردناک قابل وصف نیست

مصیبت وارده به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمایم



اس ام اس تسلیت مرگ پدر و بابا
sms tasliyate marge pedar



درگذشت پدرتان  چنان سنگین و جانسوز است

 که به دشواری به باور می‌نشیند

ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست

این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض نموده

 و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می ‌کنم



اس ام اس تسلیت مرگ پدر و بابا
sms tasliyate marge pedar



تحمل سوگ فقدان پدر

صبری الهی را می طلبد

ما را در این غم سترگ و جانکاه شریک بدانید



اس ام اس تسلیت مرگ پدر و بابا
sms tasliyate marge pedar
نظرات 1 + ارسال نظر
farima شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 01:35 ق.ظ

من بابامو هشت ماه و بیست و سه روزه از دست دادمشبی خیلی داغونم بابام فقط پنجاه سالش بود
یتیمی درد بی درمون یتیمی:(

خدا رحمت کنه پدر بزرگوار شما را

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد