جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زمستانی و برفی SMS Zemestani Barfi


اس ام اس زمستان


اس ام اس زمستانی و برفی
SMS Zemestani Barfi




وقتی بهت گفتم : دلتنگ تو هستم

به شانه ام زدی تا دلتنگیم را تکانده باشی !

به چه دلخوش کرده ای ؟

تکاندن برف از شانه آدم برفی ؟



اس ام اس زمستانی و برفی
SMS Zemestani Barfi




عشق یعنی امید ، یعنی طراوت باران ، یعنی سفیدی برف

یعنی ساز زندگی و لبریز از خوشی و عشق یعنی راز زیستن



اس ام اس زمستانی و برفی
SMS Zemestani Barfi




و بی تو لحظه ای حتی دلم طاقت نمی آرد

و برف نا امیدی بر سرم یکریز می بارد

چگونه بگذرم از عشق ، از دلبستگی هایم ؟

چگونه می روی با اینکه می دانی چه تنهایم ؟



اس ام اس زمستانی و برفی
SMS Zemestani Barfi

  





در برف ، سپیدی پیداست

آیا تن به آن می دهی ؟

بسیاری با نمای سپید نزدیک می شوند

که در ژرفنای خود نیستی بهمراه دارند

ارد بزرگ



اس ام اس زمستانی و برفی
SMS Zemestani Barfi





لذت داشتن یه دوست خوب توی یه دنیای بد

مثل خوردن یه فنجون قهوه گرم زیره برفه !

درسته که هوا رو گرم نمی کنه

ولی تو رو دل گرم می کنه



اس ام اس زمستانی و برفی
SMS Zemestani Barfi





عشق یعنی :

چون خورشید تابیدن بر شب های دوست

و چون برف ذوب شدن بر غم های دوست



اس ام اس زمستانی و برفی
SMS Zemestani Barfi





برف آمد و پاییز فراموشت شد

آن گریه ی یک ریز فراموشت شد

انگار نه انگار که با هم بودیم

چه زود همه چیز فراموشت شد



اس ام اس زمستانی و برفی
SMS Zemestani Barfi





دوستت دارم اما نه به اندازه ی برف  چون یه روز آب می شه

دوستت دارم اما نه به اندازه ی گل ، چون یه روز پژمرده می شه



اس ام اس زمستانی و برفی
SMS Zemestani Barfi





اگه برف می دونست زمین خاکی چقدر کثیفه

برای اومدن به اون لباس سفید نمی پوشید



اس ام اس زمستانی و برفی
SMS Zemestani Barfi





آرزو می کنم غم های دلت بروند زیر برف های زمستانی

تا همیشه بدون غم بمان



اس ام اس زمستانی و برفی
SMS Zemestani Barfi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد