جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جوک غضنفر . جک غضنفر JOK GHAZANFAR

اس ام اس خنده دار



جوک غضنفر . جک غضنفر
JOK GHAZANFAR



احوالپرسی :
 حالا ما تلفن نداریم شما نباید یه زنگ به ما بزنید؟


جوک غضنفر . جک غضنفر
JOK GHAZANFAR



غضنفر زنگ میزنه ثبت احوال ، میگه
: ببخشید اونجا ثبت احواله ؟
 من امروز احوالم خوبه ، می خواستم ثبت کنم !


جوک غضنفر . جک غضنفر
JOK GHAZANFAR



وصیت نامه غضنفر :
 من همه نمازامو خوندم فقط ۴۰ سال واسم وضو بگیرید.

  

جوک غضنفر . جک غضنفر
JOK GHAZANFAR



کچله میره آرایشگاه همه بهش میخندن
 بهشون میگه : زهر مار اومدم آب بخورم !


جوک غضنفر . جک غضنفر
JOK GHAZANFAR



یارو رفت مسجد وقتی برگشت دید دنپایاش نیست
 گفت یعنی من رفتم !


جوک غضنفر . جک غضنفر
JOK GHAZANFAR



غضنفر صبح از خواب بلند میشه میبینه هوا خیلی خوبه
 زنگ میزنه هواشناسی تشکر میکنه


جوک غضنفر . جک غضنفر
JOK GHAZANFAR



طبق آخرین تحقیقات  دانشمندان
مهمترین عامل طلاق ازدواجه !


جوک غضنفر . جک غضنفر
JOK GHAZANFAR



طبق آخرین آمار پر جمعیت ترین جای دنیا
.
.
.
قلب پسرهاست !


جوک غضنفر . جک غضنفر
JOK GHAZANFAR



بزرگترین آرزوی غضنفر :
کاشکی مغز داشتم و مرگ مغزی میشدم و قلبمو میدادم به تو


جوک غضنفر . جک غضنفر
JOK GHAZANFAR



( لگد ) چیست؟
حرکتى تقریبا رزمى است که مردان غیور
معمولا نشسته و ناگهانى براى اهلى کردن فرزندانشان استفاده میکنند


جوک غضنفر . جک غضنفر
JOK GHAZANFAR

نظرات 2 + ارسال نظر
asal چهارشنبه 4 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:20 ب.ظ

kkkkk چهارشنبه 4 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 03:11 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد