جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

پیام های عاشقانه payam haye asheghane

اس ام اس عاشقانه



پیام های عاشقانه
payam haye asheghane



به نام او که  نامش در اندیشه من
 عشقش در قلب من ، کلامش در دفتر من و دیدارش
آرزوی من است


پیام های عاشقانه
payam haye asheghane



زندگی دفتری از خاطره هاست
چند برگی را تو ورق خواهی زد
ما بقی را قسمت


پیام های عاشقانه
payam haye asheghane



وقت تنهایی دنبال یه دوست می گردیم، وقتی پیداش کردیم دنبال عیب هاش می گردیم
وقتی از دستش دادیم دنبال خاطره هاش می گردیم


پیام های عاشقانه
payam haye asheghane



همیشه
 گورستانی در قلبت برای خاکسپاری خطای دوستانت بساز


پیام های عاشقانه
payam haye asheghane



برای داشتن چیزی که تا به حال نداشتی
کسی باش که تا به حال نبودی


پیام های عاشقانه
payam haye asheghane



هرگاه شادم یاد تو غمگینیم می کند. هرگاه غمگینیم یاد تو شادم می کند
پس هر دو را دوست دارم چون حکایت از تو می کند


پیام های عاشقانه
payam haye asheghane



غم هایت را بر روی شن بنویس تا باد آن را با خود ببرد
شادیهایت را بر روی سنگ بنویس تا برای همیشه باقی بماند


پیام های عاشقانه
payam haye asheghane



داشتم اشک هایم راروی نامه ای عاشقانه باقطره چکان جعل می کردم خاطرم آمدشاید دلتنگ خنده هایم باشی
ببخش اگر این روز ها عشق با گریستن اثبات می شود


پیام های عاشقانه
payam haye asheghane



عشق درد سری است که باید برای فراموش کردن ان عشق تازه ای را پیدا کرد


پیام های عاشقانه
payam haye asheghane



چشم هایت وقتی دروغ می گویی زیبا تر می شوند
اگر می خواهی زیبا ترین باشی همیشه به من بگو دوستت دارم.
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد