جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس سنگین کنایه ای و تیکه دار جدید sms sangin kenaye tike dar

اس ام اس تیکه دار



اس ام اس سنگین کنایه ای و تیکه دار جدید
sms sangin kenaye tike dar



بعضیا لازمه کنارت نباشن
کنارت که باشن تنهاتری


اس ام اس سنگین کنایه ای و تیکه دار جدید
sms sangin kenaye tike dar



رفتنت را خیالى نیست
فقط مانده ام چگونه در چشمانى به آن زلالى
جا داده بودى آن همه دروغ را


اس ام اس سنگین کنایه ای و تیکه دار جدید
sms sangin kenaye tike dar



دیگر حتی نمی خواهم آرزویت باشم
آرزو می کنم او آرزوی تو باشد
آرزوی او دیگری

  

اس ام اس سنگین کنایه ای و تیکه دار جدید
sms sangin kenaye tike dar



گاهی وقتا لازمه از گوشیمون بشنویم
مشترک مورد نظر آدم نمی باشد


اس ام اس سنگین کنایه ای و تیکه دار جدید
sms sangin kenaye tike dar



گفتی دیگه هیچ کس رو مثه من نمی تونی پیدا کنی
توی دلم گفتم : اتفاقا خوبیش همینه


اس ام اس سنگین کنایه ای و تیکه دار جدید
sms sangin kenaye tike dar



تقاص اشک های امشب من سنگین تراز تمام روزهایی است
که عاشقانه گریه کردم


اس ام اس سنگین کنایه ای و تیکه دار جدید
sms sangin kenaye tike dar



با وجود تو عشق در من تغییر معنا داده است
به لجن می کشی واژه ها را


اس ام اس سنگین کنایه ای و تیکه دار جدید
sms sangin kenaye tike dar



فرق سرت می دونی کجاست ؟
دوست داشتنت دقیقا بخوره همونجا


اس ام اس سنگین کنایه ای و تیکه دار جدید
sms sangin kenaye tike dar



واسه کسی که یه قدم واسمون برمی داره
دو کیلومتر می دویم


اس ام اس سنگین کنایه ای و تیکه دار جدید
sms sangin kenaye tike dar



یه رابطه عاشقانه مخصوص دو نفره
ولی بعضی از احمق ها شمارش بلد نیستن


اس ام اس سنگین کنایه ای و تیکه دار جدید
sms sangin kenaye tike dar


نظرات 2 + ارسال نظر
نازى دوشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 02:07 ق.ظ

s.n.z جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 01:16 ق.ظ

He:.......bikhiale donya......

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد