جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های خنده دار JADIDTARIN SMS HAYE KHANDEDAR



نظریه جدید حیف نون:
مهم نیس دیگران پشت سرم چی میگن
مهم اینه جرات ندارن تو روم اون حرفا رو بزنن!


جدیدترین اس ام اس های خنده دار
JADIDTARIN SMS HAYE KHANDEDAR



گودزیلامون اعصاب برام نذاشته...
دیوونه هر غلطی میکنه بابام میگه چته؟ میگه داداش یاد داده...


جدیدترین اس ام اس های خنده دار
JADIDTARIN SMS HAYE KHANDEDAR



لا مصب وقتی می خوای درس بخونی. نمی دونم خاطرات می اید جلوی چشمت که سابقه نداره
 مثلا دیروز داشتم درس شروع می کردم یاد این افتادم
سال دوم دبستان به یکی پنجاه تومن قرض دادم هنوز ازش نگرفتم...

  

جدیدترین اس ام اس های خنده دار
JADIDTARIN SMS HAYE KHANDEDAR



دخترا وقتی ازدواج میکنن سیم کارتشونو عوض میکنن
 ولی پسراگوشیشونو میفروشن یه دو سیم کارتشو میگیرن!
کصصصافطا حتی بعد ازدواجم......


جدیدترین اس ام اس های خنده دار
JADIDTARIN SMS HAYE KHANDEDAR

آقا پسری که تو نگاه اول عاشق میش
حواستو جمع کن که یه موقغ تو نگاه دوم بابا نشی!


جدیدترین اس ام اس های خنده دار
JADIDTARIN SMS HAYE KHANDEDAR



شیطان هر کاری کرد
آدم سیب نخورد
رو کرد به حوا و گفت:
بخور واسه پوستت خوبه...


جدیدترین اس ام اس های خنده دار
JADIDTARIN SMS HAYE KHANDEDAR



دارم غرمیزنم این چه قیافه ایه من دارم. عمه ام میگه غصه نخور زشتا خوش شانس ترن!


جدیدترین اس ام اس های خنده دار
JADIDTARIN SMS HAYE KHANDEDAR



قانون پایستگی جملک:
جملک های خوب لایک نمی شوند بلکه کپی می شوند.
گفتم که در جریان باشید!


جدیدترین اس ام اس های خنده دار
JADIDTARIN SMS HAYE KHANDEDAR



قرار بود با یه اسب سفید برم دنبال دخترِ آرزوهام
بعد به این نتیجه رسیدم “خوو لامصب یکی دو تا نیستن که! ”
حالا قرار شده یه مینی بوس بگیرم یکی یکی برم دنبالشون
! والا!!


جدیدترین اس ام اس های خنده دار
JADIDTARIN SMS HAYE KHANDEDAR



به بعضیا باید گفت نفهمی تو خونته تا شیمی درمانی نکنی خوب نمیشی...
والااااااا!!!!!!!!!


جدیدترین اس ام اس های خنده دار
JADIDTARIN SMS HAYE KHANDEDAR



قایقى خواهم ساخت
خواهم انداخت به آب
سوراخش خواهم کرد
غرق خواهد شد!!!
دست و پا خواهم زد
من خفه خواهم شد..
شما هم هرهر بخندین :|


جدیدترین اس ام اس های خنده دار
JADIDTARIN SMS HAYE KHANDEDAR

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد