جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

طنز دانشجویی tanz daneshjoo



تک زنگ چیست؟
با خبر شدن حال دو گدا از همدیگر



هم کلاسی است دیگر
گاهی دلش میخواهد زنگ آخر بیرون وایستد و حسابت را برسد



کاش میشد...
خیلی کودکانه با دنیا قهر کرد و جای دیگری برای رفتن داشت...
جای دیگری برای رفتن نیست...
وگرنه قهر می کردم...

  


میدونی لذت بردن یعنی چی.....
 یعنی بشینی از صبح تا شب هندسه حل کنی..........
به خدا جدی میگم...



تا حالا شده بری تو کلاس ببینی معلم عوض شده
بعد ببینی یکی جاتو نشسته
بعد که خوب نگاه کنی ببینی همه همکلاسی هات جدید شدن
آخرش بفهمی که کلاسو اشتباه رفتی؟



همه با هم یک صدا بخونیم:
تاب تاب عباسی، استاد منو نندازی!!!!!!!
(جمعی از دانشجویان مشروط خل چل)



پسر :عزیزم امروز میای خونه ما باهم درس بخونیم؟
دختر :نمی‌شه، باید درس بخونم!



اینایی که دانشگاه قبول شدید...
 جون مادرتون روز اول با کت شلوار نیاید دانشگاه



امروز یه ذره غذا ریختم توی ظرف و بردم سرکلاس بخورم
 مامانم میگه نبر جلو بچه های مردم شاید دلشون بخواد!!!
اخه مادر ساده ی من وقتی اونا از رستورانای انچنانی حرف میزنن کجایی؟؟
 با ماشین میان کجایی؟؟



مورد داشتیم استاد ۶۷ ساله (فسیل زنده) روی پله های دانشکده خورد زمین
همه زمینو گاز میزدن استادم آخر ترم وقتی انداختشون گفت بیاد اون روز....
یادش بخیر استاد بیوشیمی بود



اولین بار که از سر کلاس دانشگاه منو انداختن بیرون واسه این بود که ماژیک نمینوشت
 استاد گفت:چرا نمینویسه؟ منم گفتم:دکمه شو بزن, استاد دو ثانیه به ماژیک نگاه کرد
 بعد هیچی دیگه من خودم رفتم بیرون



کیا تو مدرسه لذت بهم ریختن و شلوغ کردن کلاس چشیدن و استاده این کاران؟؟
 ایول دارین, خیلی باهاتون حال میکنم:))))



دوست دارم یکی از استاد های دانشگاهمو تو خیابون درحال خندیدن ببینم
 برم بهش بگم :اگه چیز خنده داریه بگو ما هم بخندیم



اونقدری که من واسه جملک نوشتن فکر و تحلیل می کنم!!
 اگه واسه امتحانات پایان ترمم این فکرو میگذاشتم
الان به عنوان استعداد درخشان بورسیه دکترا میشدم!!!


نظرات 2 + ارسال نظر
مینا سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:12 ب.ظ

باحال بودن.مرسی منتظر بقیه مطالبت هستم

sara شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:35 ب.ظ

khob bod mr30

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد