جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن های زیبا و عاشقانه matn haye ziba va asheghane

اس ام اس زیبا




متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane



نیاز که تو باشی
تمام من میشود “نیازمندیها”

متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane


زندگی بوسه ایست که از لبان تو پر میکشد …

متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane


دنیا فهمید خیلی حقیر است وقتی گفتم
 یک موی تو را به او نمیدهم …

  
متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane


افکار عاشقانه ام را جمع که میکنم
 دسته گلی می شود شبیه تـــو برای تـــو …

متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane


بوسیدن تو تنها تکراریست که تکراری نمی شود …

متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane


آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد
وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی …

متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane


لحظه ی شیرینی که به تو دل بستم
از تو پرسیدم من : تو منی یا من تو ؟
و تو گفتی هر دو ، و به تو پیوستم
گفتم ای کاش پناهم باشی
همه جا و همه وقت تکیه گاهم باشی …
و تو گفتی هستم ؛ تا نفس هست کنارت هستم …
متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane


به خواب می روند مثل من
 تمام ساعت های جهان ، میان بازوان تــــو …

متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane


هوای فاصله سرد است …
من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم …

متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane


امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه …
دیروز هم همینطور بود
فردا هم همینطوره !

متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane


تعمیرگاهی باید ساخت از آغوشت برای وقت هایی که حالم بدجور خراب است …

متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane


“دلم گرفته برایت” زبان ساده ی عشق است
سلیس و ساده بگویم دلم گرفته برایت !

متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane

خدا را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی
 مهربانند …



متن های زیبا و عاشقانه
matn haye ziba va asheghane

نظرات 4 + ارسال نظر
ساره چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 05:23 ب.ظ

خیلی قشنگ بودن ممنونممممممممممممممممممممممم

sara جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:47 ب.ظ

Ziba bud

Gali kh سه‌شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 04:04 ب.ظ

Kheyli khoob bood merci az zahamatetoon <3

mojtaba سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:32 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد