جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه jadid tarin sms haye asheghaneh

اس ام اس زیبا



جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh



وقتی از همه دنیا ناراحتم ، فقط با فکر کردن به تو آروم میشم اما وقتی تو ناراحتم می کنی
 همه ی دنیا هم نمیتونه آرومم کنه !


جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh


زندگی بهانه است !
من هوا را به امید همنفسی با تو تنفس می کنم …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh



همیشه اسم تو بوده اول و آخر حرفام
بس که اسم تو رو خوندم ، بوی تو داره نفسهام …

  
جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh



زندگی معنی پیچیده ای ندارد
همین که تو باشی این تمام زندگیست …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh



به خاطر عشقت زنده نباش
 به خاطر کسی زنده باش که به عشقت زندست …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh



من آن نیَم که حلال از حرام نشناسم
شراب با تو حلال است و آب بی تو حرام

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh



اعتراف می کنم به خیانت که در نبودت با خیالت بودم …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh



دستانت رو دور گردنم حلقه کن بانو …
این دوست داشتنی ترین شالگردن شب های سرد من است ؛ باور کن …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh



لبخند که میزنی …
پر میشوم از بهانه های خواستنت
پر میشوم از طنین خوش صدای نفسهایت
و زمزمه های در گوشی !

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh



خورشید بتابد یا نتابد
ماه باشد یا نباشد
شب و روز من یکی شده
فرقی ندارد برایم
همه چیز برایم رویا شده
عشق تو برایم آرزو شده
به رویا و آرزو کاری ندارم
حقیقت این است که دوستت دارم !

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh



من ز گهواره تا گور به جای دانش تو را میجویم …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانهjadid tarin sms haye asheghaneh


می خواهم بدهم دنیا را برایم تنگ کنند به اندازه ی آغوش تو تا وقتی به آغوشت می رسم
بدانم همه ی دنیا از آن من است …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانهjadid tarin sms haye asheghaneh


دوست داشتنت هوس نیست که باشد و نباشد !
 نفس است ؛ تا باشم ، تا باشی …

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه
jadid tarin sms haye asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد