جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس درد دل sms dard del



خدایا مهر غیر خودت را از دلم بردار, اینجا همه, همه چیز را اشتباهی میگیرند
یا چاپلوسی تلقی میکنند, اما این رسمش نیست!!!


اس ام اس درد دل
sms dard del



بگذر بهار...
حال من با تو خوب تمی شود
پاییز کجایی؟؟؟


اس ام اس درد دل
sms dard del



سکوت خانه و صدای ریز غلغل کتری
 مرا عاشق تر میکند برای خانه داری ام..

  

اس ام اس درد دل
sms dard del



یاد ِ اون روزایی بخیر که، هیچوقت نمیگفتیم یادش بخیر!


اس ام اس درد دل
sms dard del



اخه چرا ن واقعا چرا اجازه نمیدن ب ی گل افتاب بتابه و بهش آب برسه تا شاداب بمونه؟؟
عایا من ب عنوان این گل حق دارم پژمرده بشم؟؟؟


اس ام اس درد دل
sms dard del



دلم برای خودم سوخت وقتی صدایم کردی..
" شما "...


اس ام اس درد دل
sms dard del



لعنتی
بگذار قلبت برای یک نفر تپنده باشد
نه برای همه دونده باشد....


اس ام اس درد دل
sms dard del



بزرگترین اشتباه ما این است:
گاهی‌ بعضی آدم‌ها رابسیار طولانی تر از چیزی که لیاقتش را دارند،
در زندگی‌مان نگاه می‌داریم...


اس ام اس درد دل
sms dard del



شبها زیردوش آب سرد رها میکنم بغض زخم هایم را... درحالیکه همه میگویند:
خوش به حالش... چه زود فراموش کرد....


اس ام اس درد دل
sms dard del


آهااااااای با توام، آره باخودت،،، دورو برتو نگاه نکن،
به خودت بیا ببین کجای زندگی هستی،،، بیا دوباره شروع کن خودتو


اس ام اس درد دل
sms dard del



یه وقتایی خودمو بغل میکنم و میگم...
غصه نخور دیوونه من که باهاتم!!!....
خودم هواتو دارم...


اس ام اس درد دل
sms dard del

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد