جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دلنوشته های غمگین delneveshte haye ghamgin



وقتی که با من قهر کردی گفتی دیگر تورا لمس نخواهم کرد..
ﺩﯾﺪﯼ ﺁﺧﺮ ﻣﻦ ﺭﺍ ﻟﻤﺲ ﮐﺮﺩﯼ؟!
ﻭﻟﯽ ﺣﯿﻒ ﮐﻪ ﺳﻨﮓ ﻗﺒﺮ ﻣﻦ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﻧﺪﺍﺭﺩ...!


دلنوشته های غمگین
delneveshte haye ghamgin



دلم تنگه واسه عادی بودن


دلنوشته های غمگین
delneveshte haye ghamgin



پدر مرا برای آنچه برای من شیرین بود و برای تو تلخ ببخش.
ببخش جام زهری را به تو نوشاندم که اینک تلخی آن وجود مرا نیز گرفته است.
پدر به حرمت پدر بودنت مرا ببخش

  

دلنوشته های غمگین
delneveshte haye ghamgin



وقتی درد نداری همدمن همه......


دلنوشته های غمگین
delneveshte haye ghamgin



موز کیلویی ۶هزار تومن
فقط مونده بود به میمون حسودی کنیم


دلنوشته های غمگین
delneveshte haye ghamgin



نفهمیدی ادم عشقشو به حوس نمیده. (فرشاد پیکسل)


دلنوشته های غمگین
delneveshte haye ghamgin



خدایا
در روزگار بی کسی که نیست کسی یار کسی
یارب مبادا که بیفتد به کسی کار کسی
به امید اون روز.....


دلنوشته های غمگین
delneveshte haye ghamgin



رفتیم با گودزیلامون بیرون دم مغازه ذرت فروشی جیغ میزنه که من ذرت تبریزی میخوام
 ابروی مارو برد اصن یه وضعی


دلنوشته های غمگین
delneveshte haye ghamgin


صبر کن...
برگرد...
چمدانهایمان اشتباه شده...
*دلم* را به جای *خاطراتت* بردی...


دلنوشته های غمگین
delneveshte haye ghamgin


جای خالیت راباخاطراتت پرکرده ام!!!
حرامش بادآنکس که جایم رابرایت پرکند...


دلنوشته های غمگین
delneveshte haye ghamgin



یکی هم پیدا نمیشه همینجوری واسه هیچ و پوچ فقط محض خریت عاشقم بشه


دلنوشته های غمگین
delneveshte haye ghamgin



دلم میسوزه از آهی که میسوووووزه!!!!


دلنوشته های غمگین
delneveshte haye ghamgin

نظرات 1 + ارسال نظر
sima چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:05 ب.ظ

Awliiiiii boood

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد