جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دلنوشته های زیبا DELNEVESHTE HAYE ZIBA



خیلی سخته...
هر وقت یادش میفتی بغض میکنی!!..
تو دلت میگی یعنی منو یادش میاد هنوز؟..
و...
تنها کاری که میتونی بکنی اینه که..
هر روز واسه سلامتیش صدقه میدی..
همین!!...

دلنوشته های زیبا
DELNEVESHTE HAYE ZIBA



امروزدلم گرفته بود..
مثل هوای بارونی
ازاون هواهاکه خودت حال وهواشومیدونی.....

دلنوشته های زیبا
DELNEVESHTE HAYE ZIBA



از تمام دلتنگی ها، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم
 باید اعتراف کنم مادرم که میخندد خوشبختم

  
دلنوشته های زیبا
DELNEVESHTE HAYE ZIBA



میدونی خیلی حس بدیه که زاپاس یکی باشی
و
هر وقت به تو نیاز داشت بیاد طرفت
خیلی بده..........

دلنوشته های زیبا
DELNEVESHTE HAYE ZIBA



بر هر کسی که می نگرم، در شکایت است
درحیرتم که گردش گردون به کام کیست

دلنوشته های زیبا
DELNEVESHTE HAYE ZIBA



یه رفیق دارم مغازه لوازم آرایشی داره ماهانه ۱میلیون درمیاره
اونوقت داداشم بامدرک لیسانس دربه درداره دنبال کارمیگرده اصن بد وزی شده

دلنوشته های زیبا
DELNEVESHTE HAYE ZIBA



ای کاش دروغ فقط برای کودکان بود واگربزرگترهادروغ میگفتدمسخره میشدند
 ای کاش لااقل درعشق دروغ نبود

دلنوشته های زیبا
DELNEVESHTE HAYE ZIBA



نخواست باور کنه اینو، که رسم روزگار اینه
که تنها همدم شبهاش، یه مشت آهنگ غمگینه
که عشقش جا زد و رفتو، از این غمگین ترم میشه
کسی که قصش این باشه، کسی که با یکم گریه، با این آهنگ، سبک میشه

دلنوشته های زیبا
DELNEVESHTE HAYE ZIBA



برای مردی که تنها رفیقش سقف و دیواره
شباشم ابری و دلگیر، اونم از دود سیگاره...

دلنوشته های زیبا
DELNEVESHTE HAYE ZIBA



همش از خود گذشتن بود، که این خاصیت مرده
که طعمش شوره هر اشکی، نمک گیرش نمیکرده...


دلنوشته های زیبا
DELNEVESHTE HAYE ZIBA



دلم گرفته آسمون، نمی تونم گریه کنم
شکنجه می شم از خودم، نمی تونم شکوه کنم
انگاری کوه غصه ها، رو سینه من اومده
آخ داره باورم میشه، خنده به ما نیومده

دلنوشته های زیبا
DELNEVESHTE HAYE ZIBA

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد