جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس روز زن sms rooz zan



خاک پایت را سرمه چشمانم میکنم وعطر مهر آغوشت رادرروحم
 خداوندرا ستایش میکنم وسایه اورا بر قامتت آرزو میکنم
 پاینده باشی وسلامت. روزت فرخنده باد


اس ام اس روز زن
sms rooz zan



خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن
که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است
مادرم دوستت دارم، روزت مبارک


اس ام اس روز زن
sms rooz zan



آیا میدانید که معشوقه ی هیتلر ایرانی بود!!!!!
روز زن به تمام زنان بی همتای ایرانی تبریک

  

اس ام اس روز زن
sms rooz zan



در هر خانه چراغی هست که همه را گرم میکند... وآن " مادر " است...
سلامتی همه مادران دلسوز و مهربانی که حتی خوردن ضربه دمپاییشونم کلی حال میده!
"روزتون پیشاپیش مبارک"


اس ام اس روز زن
sms rooz zan



میگن آقایون هفت میلیون عصب دارن که فقط خانومان که میتونن
رو همشمون راه برن‌‌‍ (به افتخار خودمون)
پیشاپیش روز زن مبارک


اس ام اس روز زن
sms rooz zan



ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﯼ ﺑﻬﺸﺖ ﻭﮐﻮﺛﺮﺁﯾﺪ / ﻫﺰﺍﺭﺍﻥ ﻻﻟﻪ ﺭﺥ ﺍﺯ ﺩﺭ ﺩﺭﺁﯾﺪ /
ﻧﻤﯽ ﺍﺭﺯﺩ ﺑﻪ ﺁﻥ ﯾﮏ ﻟﺤﻈﻪ ﺍﯼ ﮐﻪ /ﺻﺪﺍﯼ ﺩﻟﻨﺸﯿﻦ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﯾﺪ


اس ام اس روز زن
sms rooz zan



در این روزگار پست به چه کسی میشود اعتماد کرد؟
حرف دل را به که می توان گفت؟
بند دلت به که بند است؟
"مادر" تک گل باغ زندگانی...


اس ام اس روز زن
sms rooz zan



*ﻓﺎﻃﻤﻪ ﯾﻌﻨﯽ ﺗﻤﺎﻡ ﺳﺮ ﻧﻮﺷﺖ/ﻧﯿﻤﯽ ﺍﺯ ﻟﺒﺨﻨﺪ ﺍﻭ ﺑﺎﻍ ﺑﻬﺸﺖ
ﻓﺎﻃﻤﻪ ﯾﻌﻨﯽ ﻣﺪﺍﺩ ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ/ﺫﮐﺮ ﺭﻭﺯ ﻭ ﻣﺎﻩ ﻭ ﺳﺎﻝ ﺍﻫﻞ ﺑﯿﺖ*
ﻭﻻﺩﺕ ﺑﯽ ﺑﯽ ﺩﻭ ﻋﺎﻟﻢ ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺍﻟﺰﻫﺮﺍ (ﺱ) ﻣﺎﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﯿﻌﯿﺎﻥ ﻭ ﺭﻭﺯ ﻣﺎﺩﺭ پیشاپیش ﻣﺒﺎﺭﮎ


اس ام اس روز زن
sms rooz zan



غم انگیزه که تو خیلی خونه ها فقط جای خالی مادر دیده میشه
 به احترام جای خالی همه مادرا شمعی روشن کنیم وبرای غم دوستانمون غم خوار باشیم
 روز زن گرامی باد


اس ام اس روز زن
sms rooz zan



حرفی نمیزنم تا صدایم نلرزد...
گر چه سکوت تنم را میلرزاند... .. و لال مینگرم...
به مرام پدر و... مهر مادر...!
به سلامتی جفتشون...
پیشاپیش روز مادرم مبارک...!


اس ام اس روز زن
sms rooz zan



میدونید چرا روز زن آقایون واسه خانوما طلا میخرن؟ چون خانوما مثل طلا با ارزشن.
حالا میدونید چرا روز مرد خانوما واسه آقایون جوراب میخرن؟
میخان بگن جورابتون بو میده، درش بیارید اینا رو بپوشید.


اس ام اس روز زن
sms rooz zan

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد