جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه و احساسی sms haye asheghane va ehsasi



سفره غذای دو نفره را برای هر دختر پسری آرزو میکنم


اس ام اس های عاشقانه و احساسی
sms haye asheghane va ehsasi



به سلامتی عشقم که هرچقدراذیتش کنم بازم بهم میگی عشقمی
 به سلامتی عشقم که میمیرم براش. به سلامتی عشقم که همه ی خوبی ها توی وجودشه


اس ام اس های عاشقانه و احساسی
sms haye asheghane va ehsasi



بعضیاچه بودنشون، چه نبودشون صبرمیخاد!!!
 وقتی هستن اذیتت میکنن، وقتی نیستن...!

  

اس ام اس های عاشقانه و احساسی
sms haye asheghane va ehsasi



"میخواهمت”
خلاصه ی زیباترین جمله های عاشقانه


اس ام اس های عاشقانه و احساسی
sms haye asheghane va ehsasi



سعی نکن متفاوت باشی!
فقط "خوب باش"
خوب بودن به اندازه ی کافی متفاوت است...


اس ام اس های عاشقانه و احساسی
sms haye asheghane va ehsasi



تو مال منیییییی
تو فال منیییییی
دنیا دنیا تووووو رو میخوااام
تو یاس منیییی
احساس منیییی
جز تو کسی رو نمیخوااام


اس ام اس های عاشقانه و احساسی
sms haye asheghane va ehsasi



چه خوبه وقتی میفهمی اونی که یه عمر عاشقش بودی
 و اون نمیدونست اونم عاشقت بوده و تو نمیدونستی


اس ام اس های عاشقانه و احساسی
sms haye asheghane va ehsasi



زن ها از عادی شدن
از تکراری شدن
از مثل روز اول نبودن
می ترسند...!
گاهی زن ها را مثل روز اول دوست بدارید


اس ام اس های عاشقانه و احساسی
sms haye asheghane va ehsasi



نمی آیی؟؟
پنجره ها کلافه اند...
از سنگینی نگاه منتظرم...
اگر نمی آیی
اینقدر پنجره ها را زجر ندهم...
چشم هایم به جهنم!..


اس ام اس های عاشقانه و احساسی
sms haye asheghane va ehsasi



تو سهم من نبودیو به قصه ها سپردمت
ولی به عشقمون قسم که تا خدا میبردمت


اس ام اس های عاشقانه و احساسی
sms haye asheghane va ehsasi



به آخر راه که میرسی..
طاقتت که سر می رود..
از همه که نا امید می شوی..
انگار چیزی در تو متولد می شود..
مانند شعله ای از امید..
اینجاست که حضورش را..
با تمام وجودت احساس میکنی..


اس ام اس های عاشقانه و احساسی
sms haye asheghane va ehsasi



شعرهایم.... به همه ی زبان های زنده جهان یک چیز می گویند
برایت میمیرم...


اس ام اس های عاشقانه و احساسی
sms haye asheghane va ehsasi

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد