جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های احساسی و رمانتیک sms haye ehsasi va romantik

اس ام اس جدید




اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms haye ehsasi va romantik



این روزها
هوا پر شده از آرزوهای خوب،
که برایت
به بادها سپرده ام
کاش پنجره ات باز باشد


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms haye ehsasi va romantik



خدایا میترسم از انسانهایی که عاشق نمیشوند ولی عاشق کردن را خوب بلدند


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms haye ehsasi va romantik



ما گذشتیم و گذشت آنچه تو با ما کردی تو بمان با دگران وای به حال دگران

  

اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms haye ehsasi va romantik



چشمم را میبندم درون اتاقمی
باز که میشود رفته ای
خدایا چشمانم را برای همیشه ببند


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms haye ehsasi va romantik



کلماتی بفرست که خلاصم کند از دلتنگی. که منور بزند در روحم
 مین خنثی شده را هیچ امیدی به عوض کردن این منظره نیست
 کلماتی بفرست که به اندازه خمپاره تکانم بدهد


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms haye ehsasi va romantik



رویای دور!
باز هم بیا... باز هم بخوان... باز هم برو...
مبادا چرخه ی زندگی مرا مختل کنی!
رفتنت مردن یک پاییز است...
من به اندازه ی هر برگ خزان دلتنگم...


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms haye ehsasi va romantik



خدا تو را برای عاشقانه زیستن به من نداد
برای شاعرانه زیستن ز من گرفت......


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms haye ehsasi va romantik



باران مرا یاد چتر می اندازد و چتر مرا یاد قرارمان
قرارمان که یادت هست؟
اینکه آغوشت را چتر کنی تا چشمهایم بیش ازین خیس نشوند


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms haye ehsasi va romantik



گوشتو تیز نکن
دلی که شکست صدا ندارد
درد دارد...... درد
اگر میخوای صدای دل شکستمو بشنوی
چشماتو باز کن
اونایی که از چشم میریزه
صدای شکسته شدن دلمه
میشنوییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms haye ehsasi va romantik



یکباره دلم ریخت... لعنت به کسانی که تو نیستند ولی عطر تو را میزنند


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms haye ehsasi va romantik



و چه بی ذوق جهانی که مرا با تو ندید


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms haye ehsasi va romantik



همیشه از آمدن “ن” بر سر کلمات می ترسیدم! ن داشتن تو...
ن بودن تو... ن ماندن تو...
 کاش اینبار حداقل دل واژه برایم می سوخت و خبری میداد از ن رفتن تو...


اس ام اس های احساسی و رمانتیک
sms haye ehsasi va romantik

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد