جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تنهایی 93 sms tanhayi 93

اس ام اس تنهایی


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93



تا حالا شده از دلتنگی کسی که هیچی واست نذاشت جز تنهایی و بغض خفقان بگیری؟
 بغض تو گلوت خفت کنه؟ الان اونجوریم... کجایی؟
 ینی باور کنم دیگه نباید به دیدنت امید داشته باشم؟؟
 منو با یه مشت خاطره و آهنگ عاشقونه ول کردی رفتی..... خدااا


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93



خیلی بده یه نفر تو زندگیت همیشه باعث
افتخارت باشه اون وقت همون برگرده بهت بگه
تو آبرومو میبری......


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93



هیچ کس همراهم نیست تنهای اول

  

اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93



تنهایی یعنی تمام آهنگای پلی لیستتو که یه روز به عشقش
دست چین کرده بودیو باهاشون یه دنیا خاطره داشتی رو پاک کنی....
 این یعنی تنهایی و شبای بی کسی


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93



اگر هر لحظه ﺻﺪﺍﯼ ﻣﻮﺳﯿﻘﯽ ﺭو ﮐﻢ ﻣﯽ ﮐﻨﯽ ﮐﻪ ﻣﻄﻤﺌﻦ بشی برات ﺍﺱ ﺍم ﺍﺱ اوﻣﺪﻩ ﯾﺎ ﻧﻪ!
ﺑﻪ ﮔﻮﺷﺖ ﺷﮏ ﻧﮑﻦ
ﺑﻪ ﺩﻟﺖ ﺷﮏ ﮐﻦ
ﺩﻟﺖ ﺗﻨﻬﺎﺳﺖ...


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93



پستچی حواس پرت نامه های تورو به خانه ی همسایه می اندازد!
 وگرنه محال است تو فراموشم کرده باشی...


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93



پس ازمن یادیک انسان همیشه باتوخواهد بود
غم یک روح سرگردان همیشه باتو خواهدبود
بدستت میسپارم چشمهای اشکبارم را
گل زیبای من باران همیشه باتو خواهدبود


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93



 در دستهای چه کسی اسراف می شوی تو...؟
 اکنون که من به ذره ذره ات
 محتاجم...!


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93



درد یعنی...
درد یعنی من...
درد یعنی من بی تو...
درد یعنی بغضای خفه شده...
درد یعنی خاطرات شیرین...
درد یعنی قفل کردن رو یه آهنگ خاص...
درد یعنی تنهایی


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93



امروز نبودی...
اما خیلی چیزها بود...
من بودم...
باران بود...
چتر بود...
بغض بود...
همراه همیشگی ام هم بود..
جای خالی ات را می گویم


اس ام اس تنهایی 93
sms tanhayi 93

نظرات 2 + ارسال نظر
شراره شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:29 ق.ظ

shirin سه‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:18 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد