جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس با مزه و خنده دار sms khande dar



چند روز پیش سر امتحان دوستم ازم یه سوال پرسید منم بهش گفتم جوابش میشه نفت
 برگشته به من میگه ببین هفت رو خودمم ننوشتم
هی میگم نفت میگه هفت رو خودمم ننوشتم
بغل دستی ام که از خنده داشت میمرد اصن یه وعضی



دوستم اومده بهم میگه :
ملیکا یه سوال اگه فلش در نداشته باشه ویرووس میره توش
عثن ی وظی



سکوت من نشانه رضایتم نیست...
ساقه طلایی تو گلوم گیر کرده، کمک کنین!!

  


من آخرش بایخچال ازدواج میکنم!
وقتی خوشحالی میری دریخچالو وامیکنی
وقتی کسلی میری دریخچالو وامیکنی
داری با تلفن حرف میزنی میری دریخچالو وامیکنی
وقتی نمیدونی چته میری دریخچالو وامیکنی
و...
آخه موجود اینقدر سنگ صبور
اینقدر محرم؟ اینقدر باحوصله



اعتراف میکنم دوران دبیرستان تنها سرگرمیم این بود که پشت یه برگه بنویسم
 این خر بفروش میرسد بعد طوری که کسی نفهمه سنجاق میکردم پشتشون
بعدشم تعقیبشون میکردم تمام طول مسیرو میخندیم امتحان کنید خیلی حال میده



کاش میشد یکم از حال های خوب رو فریز کرد واسه روزای ناخوشی..



۱ ماه از سال ۹۳ هم گذشت، ما هنوز تو کف آجیلای عید به سر میبریم
 مشکل اینجاس مامانم جای آجیلایی که قایم کرده رو فراموش کرده.



ﺩﻭﺳﺖ ﻋﺰﯾﺰ ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺯﯼ ﺩﯾﺪﯼ ﺩﺷﻤﻦ ﺩﺍﺭﯼ، ﺑﺪﺍﻥ ﯾﮏ ﺟﺎ ﯾﮏ ﮐﺮﻣﯽ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺍﯼ
 ﺍﻟﺰﺍﻣﺎ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺷﻤﺎ ﻧﯿﺴﺖ!
ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺍﻭﻥ ﺍﻋﺘﻤﺎﺩ ﺑﻪ ﻧﻔﺴﺖ ﺑﺮﻡ! ﻣﺮﺩﻡ ﮐﻪ ﺩﯾﻮﺍﻧﻪ ﻧﯿﺴﺘﻦ!
ﺍﮔﺮ ﻫﻢ ﺭﻭﺯﯼ ﺗﺮﮐﺖ ﮐﺮﺩﻥ، ﺣﺎﻻ ﻧﻪ ﮐﻪ ﺣﺘﻤﺎ ﻟﯿﺎﻗﺘﺖ ﺭﻭ ﻧﺪﺍﺷﺘﻦ!
۲%ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺑﺪﻩ ﺁﺩﻡ ﻏﯿﺮ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﺤﻤﻠﯽ ﺑﻮﺩﯼ!ﻫﺎﻥ؟ ﻧﻈﺮﺕ چی



دختره عکس بابامو تو گوشیم دیده میگه :وااااای عزیزم چقدر بابات
گوگولیه من عاشقش شدم!! 
یعنی شرم و حیا و قورت داده یه آبم روش...! 
به بابام جریانو گفتم... حالا شبی گیر داده میگه :بیا یه چنتا عکس ازم بگیر!!



ﮐﺎﺷﮑﯽ ﻋﻠﻢ ﺍﻧﻘﺪ ~ﯾﺸﺮﻓﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﺯﻫﻤﯿﻦ ﺟﺎ ﺑﺎ ﺑﯿﻞ ﻣﯿﺰﺩﻡ ﺗﻮﺳﺮﺕ ﮐﻪ ﻻﯾﮏ ﮐﻨﯽ!



یه جوری کدو تنبل رو نامگذاری کردن
انگار قبلش کدو باپشتکار هم وجود داشته!
مثلا کدوئه پا میشده جفتک مینداخته..!


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد