جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه غمگین sms asheghane ghamgin



مرا در آغوش بگیر
لمس کن تمام چروک های صورتم را
شاید
شاید بازگردد عمری که بی تو گذشت!


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



عاشقشم یا نه نمیدونم ولی وقتی میبینمش وجودم میلرزه این یعنی چی؟   


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



معنی "مرگ مغزی" رو الان میفهمم.
مرگ مغزی یعنی من که مغزم از کار افتاده ولی قلبم همچنان داره میزنه برای تو...
بدون منطق
بدون سرانجام...

  

اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



وقتی نیستی زانوهایم را بقل میگیرم تا همه بدانند آغوشم جای هر کسی نیست


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



بعضی وقت ها انقدر دوستت دارم!!
که یادم می رود تو دوستم نداری...


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



صدا کردن نامت بهترین آهنگ دنیاست ونفست تسکین دهنده ی قلبم و وجودت برکتی
 که هرچقدر سپاسش گویم کم است فرشته ای در غالب یک انسان معجزه ای در روی زمین...
 خاک زیر پایت را طوطیای چشمم میکنم و
 از خدا سلا متیت را خواهانم مادر (مامان خیلی دوستت دارم) روزت مبارک.


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



خیلی دور هم که بروی نقطه نمی شوی
سه نقطه می شوی در شعرهایم


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



قلب من جایگاه رفیقی است
که شقایق ها حسرت
ان را دارند


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



وقتی روزگار عرصه رابرایت تنگ کرده، عشقت از تو رد شده وازنامردیش گله داری
 وقتی هیچکس زبان درد تو را نمیفهمد، وقتی تنها تویی
 چشم به آسمان بیانداز و باتمام وجود خدا راصدا کن او تنهایت نمیگذارد


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد...
 من تو را در قلبم دارم نه در دنیا!


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﯼ، ﺍﺯ ﻏﺮﻭﺭﻡ، ﺍﺯ ﺳﮑﻮﺗﻢ، ﺧﺴﺘﻪ
ﺍﯼ
ﻣﻦ ﺷﮑﺴﺘﻢ ﻫﺮ ﺩﻭ ﺭﺍ
ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮﺩﻡ، ﺍﺯ ﺳﮑﻮﺗﺖ، ﺍﺯ ﻏﺮﻭﺭﺕ ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻡ
ﺑﻪ ﺧﺎﻣﻮﺷﯽ ﻣﻐﺮﻭﺭﺍﻧﻪ ﺍﺕ
ﺷﮑﺴﺘﯽ ﺗﻮ ﻣﺮﺍ


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin



درد یعنی او هست......
 اما نه برای من


اس ام اس عاشقانه غمگین
sms asheghane ghamgin

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد