جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین عاشقانه sms haye ghmgin asheghaneh



مکانی بهتر از دلم برایت ندارم!
تنگی اش را به لطف خودت ببخش...


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms haye ghmgin asheghaneh



بگذار تا به طعنه بگویند مردمان، در گوش هم حکایت عشق مدام ما
"هرگز نمیرد آن که دلش زنده شد به عشق، ثبت است در جریده عالم دوام ما"
 (بود و نبودمی عزیزی)


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms haye ghmgin asheghaneh



خدایا بالاتر از بهشتت نیز جایی هست؟ برای این دستان پینه بسته
 برای این کوه و تکیه گاه. آری "پدرم" را می گویم کجا را وعده خواهی داد؟؟

  

اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms haye ghmgin asheghaneh



من از ان روزی که در بند توام ازادم!


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms haye ghmgin asheghaneh



هرگاه یک نگاه به بیگانه میکنی...
خون مرا... دوباره به پیمانه میکنی...
ای آنکه دست بر سر من میکشی... بگو:...
فردا... دوباره موی که را شانه میکنی...؟؟؟...


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms haye ghmgin asheghaneh



میشه یعنی
چشامو وا بکنم
ببینم پیش منی


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms haye ghmgin asheghaneh



همین جا
بر دست پر از مهرت
قلب پر از عشقت
و صبر چون کوهت
و عشق بی منت و غرورت
درود میفرستم و
عاشقانه صدایت میزنم
ای دختر رویایی دیروزهای پدرم
" مادر "


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms haye ghmgin asheghaneh



تو ﻣﯽﺩﺍﻧﯽﺍﺯ ﻣﺮﮒ ﻧﻤﯽﺗﺮﺳﻢ، ﻓﻘﻂ، ﺣﻴﻒ ﺍﺳﺖ، ﻫﺰﺍﺭ ﺳﺎﻝ ﺑﺨﻮﺍﺑﻢﻭ ﺧﻮﺍﺏ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻧﺒﻴﻨﻢ..


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms haye ghmgin asheghaneh



رگم رو بخاطرش زدم!
از کنارم ردشدو گفت
فقر با آدم چه کارها که نمیکند...!!


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms haye ghmgin asheghaneh



درود بر انسان های خوب انانکه در اندیشه دیگران تصویر زیبا مینگارند....
 تا انجا که یادشان زیبا و خاطرشان همواره در دل خواهد ماند


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms haye ghmgin asheghaneh



تو گلی خوشبو از بهشت خدایی که گلخانه دلم از عطرتو سرشار است
از تبار فاطمه ای وگویی وجود تو را با مهر فاطمه سرشته اند
پس همیشه دعایم کن چراکه دعایت سرمایه فردای من است


اس ام اس های غمگین عاشقانه
sms haye ghmgin asheghaneh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد