جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمناک عاشقانه sms ghamnak asheghaneh



درد دارد توی هستی، من هستم
 اما... قسمت نیست



از یه جایی به بعد دیگه چیزی نمیتونی بگی فقط نگاه میکنی...
عشقت دوست نداره فقط نگاه میکنی...
عشقت میره فقط نگاه میکنی...
دوستات بهت متلک میندازن فقط نگاه میکنی...



زخم میزند بر دلم
نگاه آخری
که نفهمید
معنای سکوت تلخم را...

  


سعی کن به تنهایی عادت کنی
آدما نامرد تر از اونن که بهشون اعتماد کنی



عشق من.. کاش بودی...
وقتی بغض می کردم...
فقط بغلم میکردی و میگفتی..
ببینم چشماتو... منو نگاه کن...
اگه گریه کنی قهر میکنم میرما...!
کاش بودی لعنتی...



حرفهای زیادی داری
سکوت علامت چیست
نمیدانم علامت رضایت است یا همان جواب ابلهان خاموشی است
معنی جدیدی به سکوت داده ای
سکوتت را میفهمم
یعنی انتظار



خوبی بعضی از روزا اینه که دیگه برنمیگردن
 مثل روزای با تو بودن....



یادمه که گفتی بی من پیاده برو
خداحافظ عاشقی و سلام پیاده رو



ب چشمای خودت قسم... دیگه بهت نمیرسم...
بهونه ی زنده بودنم دلم واست پرمیزنه...



باز یه بغضی گلومو گرفته، باز همون حس دردجدایی، من امروز کجامو تو امروز کجایی
(احسان خواجه امیری _کجایی)



امشب شب عروسی توست و شب مرگ من
تنها عشق من شروع زندگی جدیدت در کنار او مبارک خوشبخت باشی



میدانی.....
 من جزبا تو باهرکس که باشم..... بازتنهام!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
نفس یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:44 ق.ظ

باید به بعضی پسرا گفتاهای پسر حواست باشه این دخترکه به تودل داده خیلی هادر ارزوی نیم نگاهش هستند .لیاقت داشته باش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد