جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و غم انگیز sms ziba va gham angiz



آرام می روم، آنچنان آرام که ندانی کِی رفته ام! اما وقتی جای خالیِ مرا ببینی
 آنچنان سخت رفته ام که تمام عمر زمانِ رفتنم را فراموش نکنی!!!


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



دلم مگر چه خواست؟؟
تو فقط وفا دار من و عشقم باش
قسم میخورم مجنون ترین لیلای این شهر شوم!!!


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



خیالبافی ای بیش نبود آدم بودنت...
خودم را گول میزدم که در حد منی!

  

اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



هی فلانی!
هر از گاهی زنگی بزن...
سراغی بگیر...
پیامی بده...
احوالی بپرس...
خیلی نگذشته از روزهایی که نفست بودم


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



کاری کردی بغض کنم الهی بمیری!!!


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



تو فک کردی اگه بری من بی تو سکته میکنم...!!
هه... اما...
من اصن به تو فک نمیکنم...!!
یه بار دیگه میگم...!!
از وقتی که دیدم تو رو با یکی دیگه...!!
دیگه دل به هیشکی نمیدم...!!


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



ازم جدا شد....
وقتی دیدمش خوشبختی شو به رخم میکشید
نمیدونست ممکنه خوشبختیش نتیجه مستجاب شدن دعاهای هر شب من باشه


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار
منو از خاطره کم کن تا ابد خدانگهدار.....


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



یعنی نمیشد عشق اول نداشته باشیم.. مثلا مستقیم از عشق دوم همه چی شروع بشه
به خدا بعد چند ماه هنوزم هر روز دلتنگشم بغض میکنم..


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



مثل اون قایقی که پارو نداشت...... هوس سفر داشت و ولی دریا نداشت.......
من همون قایق شکسته رو گلم.... غم غربت بدجور نشسته رو دلم.....


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz



بودنت همچون نبودن است!
وقتی بودنت مرا به وَجد نمی آورد،
پس نبودنت هم مرا رنج نمی دهد!


اس ام اس زیبا و غم انگیز
sms ziba va gham angiz

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد