جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه زیبا SMS ASHEGHANEH



کنارم بمان حتی اگر تمام درهای خوشبختی قفل باشد
تو که باشی معجزه گشایش رخ خواهد داد


اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH



دلم گرفته از اینکه هستی اما من ندارمت


اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH



عاقلانه انتخاب کن تا عاشقانه زندگی کنی
چون اگر عاشقانه انتخاب کنی عاجزانه زندگی می کنی...

  

اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH



شقایق در دلش غوغایی داشت او از روز ازل دل سوخته نبود
 از زمانی ک خیانت عشقش بهار را دید پادشاه دل سوختگان شد


اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH



تو که رفتی خونه ویروون شد و ریخت
قاصدک ها کوچه رو آتییش زدن


اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH



چه بی هوا دلم هوایش را میکند :(((


اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH



بعد از علی دایی و علی کریمی که تو بایرن بازی کردن
این بار سردار آزمون در راه تیم مطرح جزیره آرسنال...
شیر ترکمن صحرا..... افتخار میکنم ترکمن هستم!!!!


اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH



لبخند بزن برجستگیه گونه هایت توان این را دارد که امید رفته را باز گرداند
گاهی قوسی کوچک مى تواند معماری بنایی رانجات دهد...!!!


اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH



*۱۴۴*I LOVE YOU#
شگفت انگیز دوستت دارم...


اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH



یه رفیق دارم;
"اسمش خداس"
بحث سش از همه جداس
تا اون پشت مه
بیخیال مخاطب خاص...!


اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH



ایستاده ام... همینجا... کنار تمام دوست داشتن هایمان...
بهانه ها... دلتنگی­ها­... کنار درد و دل­ها... قصه­ها... شعرها... کنار تمام دیوانه بازی­هایمان...
 کنار خنده­های کمیاب تو که به دنیایی نمی­بخشیدم... همینجا... کنار تو..
برای مسیحم...


اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH



از یک جایی به بعد به خودت که می آیی
پر شدی از رفت وآمد رویاهای پا برهنه ای که اعتبارشان نسبت مستقیم دارد با
 آرزوهای خطور نکرده در سر واقعیت!


اس ام اس های عاشقانه زیبا
SMS ASHEGHANEH

نظرات 1 + ارسال نظر
هانیه دوشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:40 ق.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد