جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه و تاثیرگذار SMS ASHEGHANEH



به کدامین گناه شکستی؟؟
قلبی را که برایت می تپید.



عشق ینی...
عکس کارت ملیتُ ببینه و بازم بخوادت...



به سلامتی مادرکه به خاطر ما شکمشو بزرگ کرد
خط چشمشو با عینک عوض کرد
مهمونی های شبانه را با بیدار موندن کنار ما عوض کرد
کیف پولشو با پوشک عوض کرد
به سلامتی مادر که همه چیزشو با عشق عوض کرد.....

  


وقتی نگاهم، به نگاهت می نگاهد
نگاهی به نگاهم به نگاه، که نگاهم به نگاهت می نگاهد



تو در مغرب و من در مشرق!
کاش یک نفر نقشه را تا کند...



خیلی حس خوبیه وقتی یکی که دوستت داره بهت بگه
به من اعتماد کن، از هیچی نترس چون من باهاتم..
ولی هیچ حسی بالاتر از این نیس اگه خدا این حرفو بهت بزنه... ..



افسوس که عشق جاودانه نیست. عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد
 عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز میترسد...!!!



لبم خندونه اما باز چشام از اشک لبریزه
هوای خونه بعد تو چه بی روح و غم انگیزه



بیایید محبتمان را از کسانی که به محبت ما نیاز دارند دریغ نکنیم...




قرص قرص است دلم
وقتی آغوش من از عطر تنت لبریز است
در غروبی که تو همراه منی!



ﺩﻟﺨﻮﺷﻢ ﺑﺎﻏﺰﻟﯽ ﺗﺎﺯﻩ ﻫﻤﯿﻨﻢ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ-ﺗﻮﻣﺮﺍﺑﺎﺯﺭﺳﺎﻧﺪﯼ ﺑﻪ ﯾﻘﯿﻨﻢ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ-ﻗﺎﻧﻌﻢ
 ﺑﯿﺸﺘﺮﺍﺯﺍﯾﻦ ﭼﻪ ﺑﺨﻮﺍﻫﻢ ﺍﺯﺗﻮ-ﮔﺎﻩ ﮔﺎﻫﯽ ﮐﻪ ﮐﻨﺎﺭﺕ ﺑﻨﺸﯿﻨﻢ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ-ﮔﻠﻪ ﺍﯼ ﻧﯿﺴﺖ
 ﻣﻦ ﻭﻓﺎﺻﻠﻪ ﻫﺎﻫﻤﺰﺍﺩﯾﻢ-ﮔﺎﻫﯽ ﺍﺯ ﺩﻭﺭﺗﻮﺭﺍﺧﻮﺍﺏ ﺑﺒﯿﻨﻢ ﮐﺎﻓﯿﺴﺖ


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد