جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات تنهایی و عشق TANHAYI



از روزی که تصمیم به رفتن گرفته ای، بلاتکلیفی بین ما موج میزند
مثلا همین دل من
نمیداند با تو بیاید؟ یا پیش من بماند؟؟؟



کاش بودی تا دلم تنها نبود تا اسیر غصه فردا نبود
کاش بودی تا فقط باور کنی بی تو هرکز زندکی زیبا نبود.



ای تاج سرعالم وآدم زهرا/ازکودکیم دل به تودادم زهرا
آن روز که من هستم وتاریکی قبر/جان حسنت برس به دادم زهرا/

  


خیلی بده یکیو دوس داشته باشی براش جونتم بدی
ولی به خاطر یه غروراحمقانه قهرکنی
درس مثل بچه ها با خود بگی این بارم مثل قبل برمیگرده ولی بره و ازش خبر نداشته باشی
 در حالی که هنوز براش میمیری تورو خدا دعا کنین برگرده پیشم



ﺑﻪ ﺩﺭﺟﻪ ﺍی ﺍﺯ سینگلی ﺭﺳﻴﺪﻡ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺧﻮﺩﻡ ﺯﻧﮓ ﻣﻴﺰنم
ﺑﻮﻕ ﺍﺷﻐﺎﻝ ﻣﻴﺨﻮﺭﻩ ﻓﺤﺶ ﻣﻴﺪﻡ ﺑﻌﺪ ﺗﻤﺎﺱ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﻴﺎﺩ ﺫﻭﻕ ﻣﻴﻜﻨﻢ!



با کی هستی؟!
نمیدونم
چی کار میکنی؟!
نمیدونم
تو چه فکری هستی؟!
نمیدونم
فقط میدونم خیالت اینجا با منه!!!
ببخش اگه بد موقع به یادت افتادم...



اگه اونی که هست ونیست می بود
و اونی که نیست وهست نبود
حال من اینطوری که هست نبود
و اونطوری که نیست می بود.



گاهی وقتا دلم میخواد
یکی ازم اجازه بخواد که بیاد تو تنهاییم ولی من اجازه ندم...
و اون بی تفاوت به مخالفتم
بیاد تو و اروم بغلم کنه
و بگه مگه من مردم که تو تنهایی...



به سلامتى خودم که عشقمو دیدم که دست یه دخترو گرفته
و داره باهاش میخنده و هیچى نگفتم
فقط به عشقم نگاه کردم و دیدم که چقدر داره میخنده
 بغضمو قورت دادم ورفتم و دیگه کسى منو ندید



گاهى باىدنباشى تابفهمى نبودنت واسه کى مهمه.....
اونوقت مىدونى باىدتااخرباکى باشى.....



. معشوقه ی من......
بیا...
نشانی ام عوض نشده.... هنوز در همین خانه ام، فقط دیگر زندگی نمیکنم...



به سلامتیه کسی که وختی گریه میکردم میگف
لبخندتو دوس دارم همیشه بخند... گریه نکن!! حتی اگه من بمیرم حق نداری گریه کنی...
 ینی الآن داره اشکای کی رو پاک میکنه؟؟؟!!!!



نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد