جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عاشقانه غمگین asheghane ghamgin



اگه تمام آسمونا هم ببارن به اندازه دل من بارون ندارن...



شده ام خارپشتی که تیغهایش، دنیای امنی براش ساخته
 اما حسرت نوازشی را بر دلش گذاشته است..



دوستان کسی هست تنهایی الان منو ترجمه کنه
خسته ام خسته............!

  


خودم اینجا و دلم در یاد یار
دلم مثل خزان تو دلت همچو بهار
بار الهی در این شب تاریک و تار
دل بی غم یار با این دل پر غم چه کار؟



زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست
ودلم بس تنگ است...
بی خیالی سپر هر درد است.
میخندم...
انقدر میخندم.
که غم از رو برود.



یکى نوشت یکى خواندبازنوشت بازم خواندآخرش اونى که نوشت
مرد اونى که خواندماندحالامن مینویسم توبخوان من میمیرم توبمان.



قلبم میلرزد ازفکر یک لحظه نبودنت مادر...
 حلالت نخواهم کرد اگر روزی بیاید که نباشی ودر جوانی برای روز مادر قبر را درآغوش بگیرم.
 برای سلامتیشون دعا کنید بچه ها. مادرامون خیلی خوبن، خیللللی



هیچکس دلیل اشک چشمهایم وقت امدن خواستگارجدیدنمیداند
جزخدا که بیخیال من وعشقم شده.....



خَسته ام....!
اما تَحمُل می کُنم...
خُدایا
روزِگارت با من و احساسم
بَد تا کرد...!



به گمانم روزگار هم سناریو خودش را گم کرده است که اینگونه همه را به بازی گرفته...



همیشه لازم نیست چهره ای زیبا داشته باشی یا صدایی دلنشین
 همین که قلبت زیبا باشد قلبت زیبا ببیند، کافیست داشتن قلبی زیبا
 تا اندازه ای خاص هست که بتوانی خیلی ها را مجذوب خود کنی!



تو رو قرآن برگرد فراموشیت خیلی سخته.......


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد