جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات غمگین و عاشقانه ghamgin va asheghaneh



نوشت "قم حا" همه به او خندیدند!! گریست...
 گفت به "غم ها"یم نخندید که هرجور نوشته شود درد دارد!!
 از ته به سر بخوان تا من آن روزها را بشناسی...!!!!!!!!!



موقعی که میرفتی فکر نمیکردم سالها بعد دود سیگار و دنیای مجازی التیام بخش زخم دلم باشد



برایم لالایی ازجنس بیداری خواند... ‏! ‏
نامرد با یک تیر دونشان را هدف گرفته بود... ‏! ‏
مرا به خواب سپرد و او را بیدار نگه داشت..... ‏! ‏

  


گویند که از دنیا چه خواهی?? گویم?? هزاران سال باردگرتو بار دگر تو بار دگر تو!!!!!
 گر عالم رود از یادم تو از یادم نخواةی رفت



خیلی شیک،
خیلی راحت
از زندگیم "کات" میشوی
من فراموشت میکنم....
باور کن این دروغ ها را!!!



متن من از دل من... حرف من از وجودم...
 عشق من از ته قلبم...



خدایا
مرا چه طعمی آفریدی
که همه از من زود سیر میشوند..!



دل من قاصدک است کوچک و ساده و بی باک و لطیف
نفس گرم تو هم رویایی است تا دل تنگ مرا اشنای سفری دور کند



می گویند باران که ببارد
بوی ِ خاک بلند می شود..
پس چرا اینجا
باران که می بارد
عطر خاط ره ها می پیچد...!!؟؟؟



دیگه میرم نمی خوام زندگی رو بعد از این برای تو سخت کنم درسته هیچی نبودم اما
 آرزوم بود تو رو خوشبخت کنم



نمی بخشمت به خاطر تمام خنده هایی که از صورتم گرفتی
 به خاطر تمام غم هایی که بر صورتم نشاندی، نمی بخشمت به خاطر دلی که برایم شکستی
 به خاطر احساسی که برایم پر پر کردی
 نمی بخشمت به خاطر زخمی که با خیانت بر وجودم تا ابد نشاندی



حکایت کنگر خوردن و لنگر انداختن است!!!
 
حضور خاطراتت در وجود من..... 
برگرد بهترینم....


نظرات 1 + ارسال نظر
نازنین سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:57 ب.ظ

عالی بود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد