جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات جدید و زیبا jomalate jadid va ziba



گلای یاس توباغچه غروبا بونه میگیرن*همشون یه عهدی بستن سرخاک توبمیرن
قاب عکس سردخالی اخرین خنده مادر*گل سرو یادگاری ولی باگلای پرپر


جملات جدید و زیبا
jomalate jadid va ziba



خدایا عشقش ده و عشقش ده وعشق بسیارش ده
تا بفهمد حال و احوال مرا
که چطور بغض کردم واشک چشامو گرفته و او خودش رو به بی خیالی زده


جملات جدید و زیبا
jomalate jadid va ziba



چقدر دلم گرفته.....
دلم به دل میخواد ک دل تنگم بشه...
بتونم بهش تکیه کنم....
 چقدر گریه دارم

  

جملات جدید و زیبا
jomalate jadid va ziba



مردمی که گل ها را دوست میدارند خود از ان گل ها دوست داشتنی ترند...


جملات جدید و زیبا
jomalate jadid va ziba



دیگر هیچ زمینی را به عشق مترسک شخم نمیزنم چون دیده ام خنده پنهانی اش با کلاغ را!!!


جملات جدید و زیبا
jomalate jadid va ziba



الهی! بیزارم از طاعتی که مرا به عجب آرد. مبارک معصیتی که مرا به عذر آرد.
الهی! اگر یکبار گویی بنده من، از عرش بگذرد خنده من.


جملات جدید و زیبا
jomalate jadid va ziba



مترسک ناز میکند کلاغ ها فریاد میزنند ومن سکوت میکنم.....
 این مزرعه زندگی من است..... خشک و بی نشان.....


جملات جدید و زیبا
jomalate jadid va ziba



چه تفاوت عمیقی ست بین...
تنهایی قبل از نبودنت... و تنهایی پس از نبودنت...


جملات جدید و زیبا
jomalate jadid va ziba



زنده را تازنده است باید به فریادش رسید, ورنه برسنگ مزارش اب پاشیدن چه سود؟
گرنرفتی خانه اش تازنده بود, خانه ی صاحب عزا تا صبح خوابیدن چه سود؟
 گرنپرسی حال من تازنده ام, بعد مرگم اشک و نالیان چه سود؟
زنده رادرزندگی قدرش بدان, ورنه مشکی ازبرای مرده پوشیدن چه


جملات جدید و زیبا
jomalate jadid va ziba



دو نگاهی که کردمت همه عمر/نرود تا قیامت از یادم
نگه اولین که دل بردی/نگه آخرین که جان دادم


جملات جدید و زیبا
jomalate jadid va ziba



خیالی نیست در دنیای واقعی هر شب در اغوش ان بیگانه باش
اما در خیالم
سیگار تورا به من هدیه میدهد


جملات جدید و زیبا
jomalate jadid va ziba



بوسه هایت را کش بده
من می میرم که این لحظه ها را زندگی کنم


جملات جدید و زیبا
jomalate jadid va ziba

نظرات 1 + ارسال نظر
saba پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:20 ب.ظ

Aliiiii booooooooood

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد