جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات حقیقت تلخ sms haghighat talkh



گرگی زار زار میگریست
نمیدانم کدام کلاغ به گوشش رسانده بود 
که انسان ها شبیه "تواند"


جملات حقیقت تلخ
sms haghighat talkh



اشتباه از خودش بود گناهی رو کرده بود ولی گفت من مقصرم..
 اما وقتی بهش ثابت کردم گفت که ببخشمش


جملات حقیقت تلخ
sms haghighat talkh



همه ترسم از اینه که با کس دیگه ای باشم و فکرم پیش تو..
این شده کابوس شبای من

  

جملات حقیقت تلخ
sms haghighat talkh



یاد گرفتم دستانم اینبار که یخ کرد دیگر دستانت را نگیرم
آستین هایم از تو با ارزشتر و ماندنی ترند...


جملات حقیقت تلخ
sms haghighat talkh



لطفاً
مزاحم کسی که در حال فراموش کردن
شماست نشوید!
خودش به حد کافی درد میکشد


جملات حقیقت تلخ
sms haghighat talkh



لعنتی سلام مرا به غرورت برسان
و به او بگو
بهای قامت بلندش تنهاییست...!!


جملات حقیقت تلخ
sms haghighat talkh



این روزها
نمیفهمم!
خودم هم حال خودم را نمی فهمم...!
گاهی قند در دلم آب میشود و روحم رو به آسمان ها پر میکشد!
گاهی تنها دلم اتاقی میخواهد تاریک و سوت و کور...
که بشینم گوشه کنارش و ثانیه به ثانیه او را هم آغوش شوم...
{دل کوچکم}! آرام باش...


جملات حقیقت تلخ
sms haghighat talkh



پشت سر هر مرد موفقی یه سری دختر نقشه ازدواج کشیدن


جملات حقیقت تلخ
sms haghighat talkh



"حرام باد"...
دوست داشتن کسی که عاشقی "سرگرمی" اوست!!!


جملات حقیقت تلخ
sms haghighat talkh



بدتر از رفتن، گندیست که ادمها به باور یکدیگر میزنند.....


جملات حقیقت تلخ
sms haghighat talkh



یک بارهم...
وقتی منتظرت نیستم ب سراغم بیا...
بگذار خیالم غافلگیرشود!


جملات حقیقت تلخ
sms haghighat talkh

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد