جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حقیقت تلخ عشق



دلم یه خواب عمیق میخواد...!
خدایا التماست میکنم فردابیدارم نکن...!
روزهایم تکراریست
زمانم به کندی میگزرد
تنهایی کلافه ام کرده است
این دل هم بهانه گیری میکند
خسته شدم خسته...!



دستگاه مشترک مورد نظر از دست “دوستت دارم” های دروغ تو خاموش است
 لطفا دیگر تنهایش بگذار...



اوضاع خیلی بدی شده...
احساس میکنم دارن یکی یکی کارت های افرین صد افرین بچگیمو ازم پس میگیرن

  


یه زن...
جوری عاشقت میشه
که حس میکنی
هیچوقت از پیشت نمیره...
ولی
وقتی که میشکنه
جوری میره
که حس میکنی
هیچوقت عاشقت نبوده...!!



خیلی سخته هروز ببینیش هروز صداشو بشنوی ولی بدونی مال تونبوده و نیس نیس...
بدونی که هر چقدرم ک زور بزنی بش نمی رسی... خیلی سخته...



خدایا چه ساخته ای؟ دل ادمهایت یکی از یکی سنگتر
 دروغ هایشان یکی از یکی زیباتر. نگاه هایشان یکی از یکی سنگین تر
 روحشان یکی از یکی هفت رنگتر. و هر یک برای خود یکی از یکی خداتر...



نه بخشیدن کار من نیست....
نخواه از من. بخشیدن تو گناه است.......



گاهی نه دستش آردی است و نه صدایش نازک
 ولی گرگ است، گرگ.....



چه حس بدی با یکی باشی بعد ۴ سال ولت کنه نتونی فراموشش کنی
 بعد گذشت یکی دوماه بری خط دومتو چک کنی ببنی نوشته
"عزیزم دلم هواتو کرده کجایی"



اسمش رو گذاشتیم "زندگی"
اما همه میدونیم فقط داریم واسش "دوندگی" میکنیم...



این روزها هوایم را نداری...
خفه نمی شوی بدون من؟



تمام شعر‌های عاشقانه جهان شبیه تو هستند!
تو اما پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید...


نظرات 1 + ارسال نظر
del shekaste سه‌شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:06 ب.ظ

dg khaste shodam az in zendgi k nemikhad ro khoshesho neshon ma bde,.donya khasis

e vase kamtar kasi khosh minevise

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد