جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات غمگین تنهایی jomalat ghamgin tanhayi



یک بارهم...
وقتی منتظرت نیستم ب سراغم بیا...
بگذار خیالم غافلگیرشود!


جملات غمگین تنهایی
jomalat ghamgin tanhayi



نه از تنهایی می ترسم،
نه از تنها ماندن!
ترسم از
تنها بودن،
در کنار دیگری ست...


جملات غمگین تنهایی
jomalat ghamgin tanhayi



مینویسم نامه و روزی از اینجا میروم، باخیال او ولی تنهای تنها میروم
 در جوابم شاید او حتی نگوید کیستی، شاید اوحتی بگوید لایق من نیستی
 مینویسم من که عمری باخیالت زیستم، گاهی از من یادکن اکنون که دیگر نیستم..

  

جملات غمگین تنهایی
jomalat ghamgin tanhayi



یه زن...
جوری عاشقت میشه
که حس میکنی
هیچوقت از پیشت نمیره...
ولی
وقتی که میشکنه
جوری میره
که حس میکنی
هیچوقت عاشقت نبوده...!!


جملات غمگین تنهایی
jomalat ghamgin tanhayi



سَرم دَرد میکُند بَرآی دَردسَر!
و تو میدآنے آنقَدر دوستَت دآرَم
که حَتی اگر سَرم به سَنگ بخورَد..
یا سَنگ به سَرَم!!
از این دوستَت دآرَم دَست بَر نَخواهم دآشت...!


جملات غمگین تنهایی
jomalat ghamgin tanhayi



چه حس بدی با یکی باشی بعد ۴ سال ولت کنه نتونی فراموشش کنی
بعد گذشت یکی دوماه بری خط دومتو چک کنی ببنی نوشته
"عزیزم دلم هواتو کرده کجایی"


جملات غمگین تنهایی
jomalat ghamgin tanhayi



گذاشتم خیال کنی از یاد بردمت...
پنهانی"دوست‌داشتنت" عالمی دارد!


جملات غمگین تنهایی
jomalat ghamgin tanhayi



دو خط موازی همدیگررا میبوسند
اگرپای عشق در میان باشد
از فاصله چه میگویی؟


جملات غمگین تنهایی
jomalat ghamgin tanhayi



پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد
هر کجا هست، به هر فکر، به هر کار، به هر حال، عزیز است خدایا تو نگهدارش باش.


جملات غمگین تنهایی
jomalat ghamgin tanhayi



تمام شعر‌های عاشقانه جهان شبیه تو هستند!
تو اما پشت استعاره ای ایستاده ای که به ذهن هیچ شاعری نخواهد رسید...


جملات غمگین تنهایی
jomalat ghamgin tanhayi



مواظب چشیدن عشق ها باشید،!!!
بعضیا طعم کشک میدهند...


جملات غمگین تنهایی
jomalat ghamgin tanhayi

نظرات 1 + ارسال نظر
nari یکشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:35 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد