جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عارفانه قشنگ sms arefane jadid



همه هزارتا خوبیتو با یه بدی فراموش میکنن...!!!
ولی خدا
هزارتا بدیتو با یه خوبی...!!
به عشقش بزن


اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid



این قدر ازتنهایی ناله نکنید گیر ادم های ناجور نیفتاده اید تابدانید تنهایی هم عالمی دارد
 بقول بزرگی دلاخوکن بتنهایی که ازتنها بلا خیزد سعادت
 ان کسی دارد که ازتنها بپرهیزد.


اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid



خدایا!!
مرا به گونه ای بساز، شکل بده و بتراش که مایه ی شرمساری تو نباشم.

  

اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid



اگر کسی را نداشتی که به او فکر کنی به اسمان بیندیش زیرا
درآن کسی هست که به تو می اندیشد...


اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid



بی تو امروز به صد غصه و غم زیسته ام
وای اگر روز دگر زنده بمانم چه کنم......


اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid



خردمندی ان است که انچه می دانی، بر زبان اوری و به انچه می گویی، عمل کنی.
امام علی (ع)


اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid



منم پروردگارت... خالقت از ذره ای ناچیز, صدایم کن مرا, اموزگار قادر خود را
 قلم را علم را من هدیه ات کردم, بخوان مارا منم معشوق زیبایت, رها کن غیر مارا
 سوی ما باز آ, بساط روزی خود را به من بسپار, رها کن غصه ی یک لقمه نان و آب فردارا
 تو راه بندگی طی کن


اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid



هر موقع از دستش ناراحت شدی ولی بخاطر اینکه ناراحت نشه ریختی توو خودت
 و لبخند زدی اون موقع یعنی واقعا دوسش داری...


اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid



برای ماندن باید رفت...


اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid



به فکرت نمازت باش مثل شارز موبایلت! با صدای اذان بلند شو مثل صدای موبایلت!
 از انگشتات واسه ی اذکار استفاده کن مثل صفحه کلید موبایلت!
 قران رو همیشه بخون مثل پیام های موبایلت.... خدایی ما کجاییم؟؟؟


اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid



دشت خشکید و زمین سوخت و باران نگرفت...
زندگی بعد تو بر هیچکس اسان نگرفت...


اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid



اشتباه می کنند بعضی ها که اشتباه نمی کنند!
باید راه افتاد..
رفتن... هیچ ربطی به رسیدن ندارد...


اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid



خدا وقتی"تو"را می آفرید........
 فقط به یک چیز فکر می کرد...... به من!!!


اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid



خدایا...
دفترعمر مرا روزجزا باز نکن
من به امید عطای تو خطاکار شدم


اس ام اس عارفانه قشنگ
sms arefane jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد