جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تولدت مبارک جدید sms tavalodet mobarak jadid



برای رسیدن به بالاترین قله های جهان کافیه اردیبهشتی باشی.
تولدت مبارک;)


اس ام اس تولدت مبارک جدید
sms tavalodet mobarak jadid



بهترین سلام را در خوشگل ترین کادوی آرزو پیچیده و با برچسب سلامت
 به آدرس زیباترین گل بهاری تقدیم وجود نازنینت میکنم
عشقم تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک جدید
sms tavalodet mobarak jadid



آسمون با وسعتش تقدیم تو
رقص ماهی های دریا مال تو
هر چی دارم از تو دارم
زندگیم امروز و فردا مال تو
گل من تولدت مبارک...

  

اس ام اس تولدت مبارک جدید
sms tavalodet mobarak jadid



برای روز تولد تو ۱۰ شاخه گل میخرم۹ شاخه گل طبیعی یک شاخه گل مصنوعی
و روی شاخه گل مصنوعی مینویسم تا پر پر شدن این گل دوستت دارم
تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک جدید
sms tavalodet mobarak jadid



نون و پنیر رامک جیگر تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک جدید
sms tavalodet mobarak jadid



تولدت عزیزم پر از ستاره بارون..........
پر از بادکنک و شوق، پر از آینه شمعدون
الهی که همیشه واسه تبریک امروز..........
 بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون


اس ام اس تولدت مبارک جدید
sms tavalodet mobarak jadid



نگینه اردیبهشت خوش اومدی به دنیا
تولدت مبارک...
خیلی عزیزی زیبا.... (تقدیم ب همه بچهای اردیبهشتی)


اس ام اس تولدت مبارک جدید
sms tavalodet mobarak jadid



تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم وبرای تو می تپد آن رابه تو تقدیم می کنم
تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک جدید
sms tavalodet mobarak jadid



امروز تولد بهترین دوستم بود.
اونایی که دوستاشون رو دوست دارند بکوبند
ًً""عزیزم تولدت مبارک""


اس ام اس تولدت مبارک جدید
sms tavalodet mobarak jadid



جای هیچکس را هیچکس دیگر نمیتواند پر کند!
مهربانم:
تولدت مبارک


اس ام اس تولدت مبارک جدید
sms tavalodet mobarak jadid



باور کن ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم
 امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم


اس ام اس تولدت مبارک جدید
sms tavalodet mobarak jadid



عزیزم در پناه مهربانی ات جوانه زدم و با نسیم صداقتت به بار نشستم
و معنا و مفهوم زندگی را در با تو بودن یافتم، بهترین بهانه زندگیم،
یک دنیا عشق و محبت خالصانه مرا به مناسبت روز تولدت پذیرا باش...


اس ام اس تولدت مبارک جدید
sms tavalodet mobarak jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد