جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تبریک تولد sms tabrik tavalod



با تو بودن برایم بهترین لحظات زندگی است
ومن وجود پر مهر و سرشار از عشق تو
را در کاشانه قلبم به وضوح میبینم
ومی دانم با تو میشود به خدا رسید
دوستت دارم عشقم
تولدت مبارک




قشنگ ترین صدای زنگی تپش قلب توست باشکوه ترین روزدنیا تولدتوست
 برای من بمان وبدان که عاشقانه دوستت دارم




تمام وجودم را در قلبم قلبم را در چشمانم چشمانم را در زبانم خلاصه میکنم
 تا بگویم ای گل بهاری تولدت مبارک

  



امروز تولد کسی است...
کسی خوب...
کسی که مثل هیچ کس نیست...
کسی که لبخند هایش بوی طراوت باران وبهار دارد...
بهار زندگیت مبارک




بگذار بگویم خسیسم!
من دوست دارم هایم را الکی خرج نکنم جز برای مهربانی خودت...
تولدت مبارک عجقم




تنها یک برگ مانده بود...
درخت گفت :منتظرت میمانم!
برگ گفت :تا بهار خداحافظ!
بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود...




خوشبختی من در بودن با تو است و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است
تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی
زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو
بهترین عشق دنیا تولدت مبارک.... تقدیم به همسرم




مهربان
چه لطیف است حس آغازی دوباره...
وچه زیباست رسیدن دوباره روز...
وچه اندازه عجیب ست روز ابتدایی بودن...
وچه اندازه شیرین ست امروز...
روز بودن
روز تو
روزی که تو آغاز شدی
و ساده میگویم حس بودن دوباره ات مبارک
"تولدت مبارک"




تولد تو تولد من است، من تمام طول سال بیدار مانده ام
که مبادا روز تولد تو تمام شود، و من در خواب بمانم
و نتوانم به تو بگویم، تولدمان مبارک!




روزی که به دنیا آمدی هرگز نمی دانستی زمانی خواهد رسید که
آرامش بخش روح و روان کسی می شوی که با تو دنیا برایش زیباتر است!
بهانه ی آرامشم تولدت مبارک...




وقتی که پاتو گذاشتی روی این زمین خاکی
تموم گل های عالم شدن از دست تو شاکی
خدا هم هواتو داشته، تو رو با گلا سرشته
با تو دنیای پر از درد، واسه من مثل بهشته


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد