جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین تنهایی sms haye ghamgin tanhayi



هر روز در درس هایش موفق تر میشود ولی افسوس که
نمی داند من هر شب برای موفقیتش دعا می کنم...


اس ام اس های غمگین تنهایی
sms haye ghamgin tanhayi



احْساسْ را فَلَکْ نَکُنیم
این طِفل ِ مَعصوم
چه می دآند مَنْطِقْ چیست...!


اس ام اس های غمگین تنهایی
sms haye ghamgin tanhayi



امشب هیچی نمے خوآهم!
نه آغوشت رآ
نه نوازش عآشقآنه ات رآ
نه بوسه هآے شیرینت...
فقط بیآ
مےخوآهم تآ سحر به چشمآن زیبایت خیره بمآنم
همین کآفی است
برآے آرامش قلب بی قرآرم
تو فقط بیآ...

  

اس ام اس های غمگین تنهایی
sms haye ghamgin tanhayi



سلامتے روزاے بےکسے
روزایے که درو دیوار ھم دلشون به حالت میسوزہ
روزایے که یه بغض تو گلوتہ
یه جملہ ھمش میاد تو ذھنت؛
“مرد که گریہ نمیکنہ”


اس ام اس های غمگین تنهایی
sms haye ghamgin tanhayi



کافه چی، قهوه بیار; تلخ تلخ..
دروغ هایش آنقدر شیرین بود ک هنوز دلم را میزند!


اس ام اس های غمگین تنهایی
sms haye ghamgin tanhayi



بسترم صدف خالی یک تنهایی و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری...


اس ام اس های غمگین تنهایی
sms haye ghamgin tanhayi



به سلامتی مخاطب خاصم که میخواست تا آخر باهام بمونه ولی سرطان اجازه نداد...
به سلامتی خودم که بعد از چهار سال هنوز نتونستم فراموشش کنم و یکی رو وارد زندگیم کنم...


اس ام اس های غمگین تنهایی
sms haye ghamgin tanhayi



تو که باشی
این خانه، اردی بهشت
خواهد ماند..


اس ام اس های غمگین تنهایی
sms haye ghamgin tanhayi



اگر میدانستی برای دو دقیقه شنیدن صدایت چه ها میکم خودت که هیچ دقیقه ها هم شرمنده میشدند


اس ام اس های غمگین تنهایی
sms haye ghamgin tanhayi



تو اگر عاشقم بودی غیرتم را مریضی نمیخواندی
آخه نمیتونم با یکی دیگه ببینمت درد میکشم با یکی دیگه بخندی حتی همکلاسی، بفهم اینو لعنتی...


اس ام اس های غمگین تنهایی
sms haye ghamgin tanhayi



عاشق که شدی مواظب خودت باش!
شب های باقیمانده به این سادگی ها صبح نخواهد شد...


اس ام اس های غمگین تنهایی
sms haye ghamgin tanhayi

نظرات 2 + ارسال نظر
هستی تنها شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:20 ب.ظ

رفتنت...نبودنت....نامردیت.....هیچ کدوم نه اذیتم کردنه ازارم داد.....فقط یه بغض داره خفم میکنه......چجوری نگات کردکه تنهام گذاشتی؟!!!!!؟؟؟

elham سه‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 03:05 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد