جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات سنگین و جدید 93 عاشقانه ها jomalate ziba 93 asheghaneh


اس ام اس سنگین



جملات سنگین و جدید 93 عاشقانه ها
jomalate ziba 93 asheghaneh


مـــا هایــی کـــه سیـــگارو تــــا فیلتــر میـــکشیم...
همـــه چیمـــون رو بــــــــاختیـــــــــــم...
یــــه کــــام هم یــــــه کــــام برامـــــــون...!


جملات سنگین و جدید 93 عاشقانه ها
jomalate ziba 93 asheghaneh

مــــچــــالــــه کــــــن
بـــــشـــکـــن
بــــنـــد بـــــزن
خــــطـــ بــــزن
خــــلـــاصــــه راحـــتـــ بـــــاش....
ارثــــ پـــــدرتـــــــ نـــیـــســـتـــــــــ
دلـــ تـــــنــــهـــایــ مــن اســــتــــــــ


جملات سنگین و جدید 93 عاشقانه ها
jomalate ziba 93 asheghaneh

خیره خیره نگـــاهم نکــن ...
چشــم هایم دیگر سگ ندارد که آب دهان هــارت را برایش راه بیندازی
گرگی درونش خفـــــته است
حواســـــت باشد ... میـــــدرد !

  

جملات سنگین و جدید 93 عاشقانه ها
jomalate ziba 93 asheghaneh



دلم رمان عاشقانه میخواهد...
که تو آن پسرک بالابلندسینه ستبرش باشی...
ومن دخترکی سربه هوا...
که باتمام سربه هوابودن هایش به راه آوردتو و دلت را....
دلم برای یکبارهم که شده پایان خوش میخواهد....


جملات سنگین و جدید 93 عاشقانه ها
jomalate ziba 93 asheghaneh

دلم کـــــــــــمی خدا میخواهد…
کمی سکـــــــــــوت­…
کمی دل بریدن میخواهد…
کمی اشک…
کمی بهت…
کمی آغوش آسمانی...
کمی دور شدن از این آدمها…
کمی رسیدن به خدا...


جملات سنگین و جدید 93 عاشقانه ها
jomalate ziba 93 asheghaneh

میروی؟؟؟؟
حرفی نیست یعنی حرفی نمانده
فقط ثانیه ای نه لحظه ای برگرد....
من روزی تمام توبودم بی انصاف!!!!


جملات سنگین و جدید 93 عاشقانه ها
jomalate ziba 93 asheghaneh

به ســــلامتی دختــری که :
دنبال پولت نباشه ،
دنبال مدل ماشینت نباشه...
با بــد و خــوبت بسازه ،
که خودش بهت زنگ بزنه نه تک زنگ....
که اسپرت میپوشه نه پاشنه 10 سانتی!
کــه هرجــا بره فکر و ذکــرش تو باشــی....
که آرایشش زیر بارون تو خیابون پاک شد واسش مهم نباشه...
که وفادار و صادق باشه و هـرز نپـــره...
که پسری افتاد دنبالش ،بهش توجــه نکـنه!


جملات سنگین و جدید 93 عاشقانه ها
jomalate ziba 93 asheghaneh



میخواهی بروی؟؟؟
بهانه میخواهی؟؟
بگذار بهانه دستت دهم...
برو و هر کس پرسید چرا بگو:
فریاد میزد.. همه جا فریا میزد مرا میخواهد
بگو درگیر بود ... همیشه درگیر افسون نگاهم بود
بگو دروغ میگفت ... میگفت هیچ وقت ناراحتم نکردی
بگو او نخواست ... نخواست کسی جز مرا در دلش راه دهد
این همه بهانه برایت اوردم
حال اگر میخواهی بروی برو به سلامت ...


جملات سنگین و جدید 93 عاشقانه ها
jomalate ziba 93 asheghaneh



بی حوصلگی هایم را ببخش.
بداخلاقی هایم را فراموش کن.
بی اعتنایی هایم را جدی نگیر .
در عوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه اینهایی.......


جملات سنگین و جدید 93 عاشقانه ها
jomalate ziba 93 asheghaneh



میخواست با ما بپـــــــــــــــــره
نتونستــــــــــــ!!!
حالا سگ شده به ما میپــــــــــــره!!!


جملات سنگین و جدید 93 عاشقانه ها
jomalate ziba 93 asheghaneh
نظرات 1 + ارسال نظر
solmaz سه‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:34 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد