جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و جدید 93 sms ziba va jadid 93


اس ام اس زیبا



اس ام اس
های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93



بزرگترین اشتباه ما این است که :
گاهی‌ آدم‌ها رو ؛
بسیار طولانی تر از چیزی که لیاقتش را دارند ،
در زندگی‌مان نگاه می‌داریم


اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93

قاصدک
هان! چه خبر آوردی
از کجا وز که خبر آوردی
خوش خبر باشی اما .. اما
گرد بام و در من بی ثمر می گردی
انتظار خبری نیست مرا...


اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93

من آن گلبرگ مغرورم
که میمیرد ز بی آبی
ولی با خفت و خواری
پی شبنم نمیگردم....

  

اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93

تو به من خندیدی
و نمیدانستی
من به چه دلهره از باغچه ی همسایه
سیب را دزدیدم


اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93

گاهــــــی …
بــایـد بــه "فــــاصله ها" خـوش آمـد گفـت !
شــایـد آمـده انــد ، تــا بخشی از "حـــماقـتهـایــمان" را ، جبـــــران کنــــند …


اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93

احساس تـاسف دارم
بـرای تمـام کسانــی کـه بـا چشم هایشان قضاوت میـکننـــــد
حـس نمیـــــکننـــد … نمـی شنونــــد … نمچشنـــــد …
فقـط میبینــــند و متهـم می کننــد!


اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93


مرا میان بازوانت بگیر
بگذار تمام آغوشت را جمع کنم برای
نبودن هـــــــــات



اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93


یه رابطه از اونجایی خراب میشه که
تو ناراحتش کنی و یکی دیگه آرومش . . .


اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93

بودن با کسی که دوستش نداری
و نبودن با کسی که دوستش داری , همه اش رنج است..!
پس اگر همچون خود نیافتی ,
مثل خدا تنها باش..


اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93


یادته گفتی به شرافتم قسم تنهات نمیزارم؟
حالا شرافتت پیش من گرو مونده !
با عشق جدیدت چیکار میکنی بی شرف؟



اس ام اس های زیبا و جدید 93
sms ziba va jadid 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد