جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های خنده دار و زیبا 93 sms khande dar va ziba 93


اس ام اس خنده دار




اس ام اس های خنده دار و زیبا 93
sms khande dar va ziba 93



ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﺩﻏﺪﻏﻪ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ
ﻭﻗﺘﯽ ﯾﮑﯽ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﺎﻫﺎﻡ ﺣﺮﻑ میزنه ﺗﻮ ﮐﺪﻭﻡ ﭼﺸﻤﺶ ﺑﺎﯾﺪ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﻨﻢ ؟
ﺭﺍﺳﺖ ؟ﭼﭗ ؟
ﻭﺳﻂ ﭘﯿﺸﻮﻧﯿﺶ ؟
ﺩﻣﺎﻏﺶ ﻋﺎﯾﺎ ؟
ﻫﯿﭽﮑﺪﺍﻡ …


اس ام اس های خنده دار و زیبا 93
sms khande dar va ziba 93



شیطان هرکاری کرد آدم سیب نخورد!
رو کرد به حوا گفت : بخور واسه پوستت خوبه !


اس ام اس های خنده دار و زیبا 93
sms khande dar va ziba 93



یارو زنگ میزنه رستوران میگه غذا چی دارید ؟
خانمه میگه : پیتزا ، جوجه کباب ، کوبیده ، مرغ ، استیک
یارو میگه خوش بحالتون ما تو یخچال کوفت هم نداریم !

  

اس ام اس های خنده دار و زیبا 93
sms khande dar va ziba 93



کانون فرهنگی آموزش قلمچی اعلام کرد که اصغر فرهادی از سال اول دبیرستان
در آزمون های این موسسه شرکت میکرده !!!


اس ام اس های خنده دار و زیبا 93
sms khande dar va ziba 93



بهترین لحظه زمانیست که فکر میکنی فراموشت کردم
اما ناگهان اس ام اسی میرسه که فکر میکنی منم
اما میبینی ایرانسل بوده !


اس ام اس های خنده دار و زیبا 93
sms khande dar va ziba 93



یکی دکتر میشه..
یکی مهندس میشه..
.
.
.
.
منم درس عبرت شدم برا بقیه!


اس ام اس های خنده دار و زیبا 93
sms khande dar va ziba 93



دختره 12 ساله تو پیج دکتر سوال پرسیده چجوری بدون عمل لب هامو برجسته کنم ؟
رفتم جواب دادم : با دمپایی ابری خیس محکم بکوب تو دهنت درست می شی


اس ام اس های خنده دار و زیبا 93
sms khande dar va ziba 93



یه خانوم همسایه داریم که هر وقت میخواد پارک دوبل کنه
من با نیم کیلو تخمه میشینم تو تراس نیگاش میکنم …
اصن یه وضیه هااااااااا


اس ام اس های خنده دار و زیبا 93
sms khande dar va ziba 93



پسره به پدرش میگه: بابا چرا هر وقت من عاشقانه و پراحساس آواز میخونم
شما زود میری پنجره رو باز می کنی و به مردم کوچه نگاه می کنی و لبخند میزنی؟
پدرش میگه:
 به این خاطر که با شنیدن صدای تو مردم فکر نکنن که من دارم کتکت میزنم و این صدای جیغ و دادته!


اس ام اس های خنده دار و زیبا 93
sms khande dar va ziba 93



طرف یه خفاش می بینه از خنده غش می کنه
میگن چی شد؟!
میگه تا حالا موش با چادر عربی ندیده بودم!


اس ام اس های خنده دار و زیبا 93
sms khande dar va ziba 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد