جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه غمناک 93 SMS ASHEGHANE FARSI 93


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس
عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93


دسـت بـه “صورتـم” نـزن !
می تـرسم بیـفتـد نقـاب خنـدانـی کـه بـر چهـره دارم ...!
و بعــد
سیـل ِ اشـک هـایـم “تـــــــــــو” را بـا خـود ببــرد
و بـاز
من بمانم و تنهــــــایی …!


اس ام اس عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93

کتاب سرنوشت برای هر کسی چیزی نوشت
نوبت به ما که رسید قلم افتاد…
دیگر هیچ ننوشت!
خط تیره گذاشت و گفت:
تو باش اسیر سرنوشت…


اس ام اس عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93

مرگم باد اگر لحظه ای کوتاه بیایم
از تکرار این پیش پا افتاده ترین حرف که
دوستت دارم

  

اس ام اس عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93



دوره ،دوره ی گرگهاست …
مهربان که باشی ، می پندارند دشمنی!
گرگ که باشی ، خیالشان راحت میشود از خودشانی!!!
ما تاوان گرگ نبودنمان را می دهیم


اس ام اس عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93

به انگشتانم که می نگرم به یادت می افتم
چون دوستانم انگشت شمارند...



اس ام اس عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93


من برای متنفر بودن از کسانی که از من متنفرند وقتی ندارم
زیرا من گرفتار دوست داشتن کسانی هستم که مرا دوست دارند



اس ام اس عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93


مدتی است دریافته ام به انسانهایی که همراهم هستند چقدر نیازمندم و
چه احساسات خوبی را در کنارشان تجربه میکنم.
شاید عشق همین باشد...!


اس ام اس عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93


از استادی پرسیدند آیا قلبی که شکسته بازهم میتواند عاشق شود؟
استاد گفت بله
پرسیدند آیا شما تاکنون از لیوان شکسته آب خورده اید؟
استاد پاسخ داد آیا شما به خاطر لیوان شکسته از آب خوردن دست کشیده اید؟



اس ام اس عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93


یه رابطه عاشقانه مخصوص دو نفره.
ولی بعضی از احمقها شمارش هم بلد نیستن...



اس ام اس عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93


سخت است!
سرت به سنگی بخورد که روزی به سینه ات میزدی


اس ام اس عاشقانه غمناک 93
SMS ASHEGHANE FARSI 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد