جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و غم انگیز 93 SMS 93


اس ام اس زیبا


اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93


مرا دید و نشناخت.
این بود درد.....


اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93



عمریست خودم را به خریت زده ام
دلو برای آن روی سگم تنگ شده است


اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93

طوطی و کلاغ هر دو سیاه بودند
طوطی اعتراض کرد و زیبا شد و کلاغ به رضای خدا راضی شد
"حالا طوطی در "قفس" است و کلاغ "آزاد
چه زیباست راضی بودن به رضایش

  
اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93

هرکه مرا دید، تو را نفرین کرد


اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93

اینقدر خودت رو نگیر
اینقدر با تکبر و غرور با آدم حرف نزن
وقتی کسی به تو ابراز علاقه کرد
فکر نکن که فوق العاده ای
شاید اون کم توقعه

اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93

آﻏـــــــﻮﺵ ﮐﺴـــﯽ ﺭﺍ ﺩﻭﺳـــﺖ ﺑﺩار ؛
ﮐـــﻪ ﺑـــﻮﯼ "ﺑـــــﯽ ﮐﺴـــﯽ" ﺑﺪﻫﺪ ،
ﻧــﻪ ﺑــــﻮﯼ
"ﻫــــﺮﮐﺴـــﯽ


اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93


درسی که با مهر از آموزگار یاد نگیری
 روزی با قهر از روزگار یاد خواهی گرفت



اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93


کاش ماه میدانست از این همه ستاره و سیاره، فقط یکی مشتریست!


اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93


شک کرده بودم که کسی بین ماست. حالا یقین دارم من بین دو نفر بودم.
چقدر تفاوت داشت بین واقعیت و طرز تفکر من...



اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93


گاهی فقط باید لبخند بزنی و رد شوی ، بگذار فکر کنن نفهمیدی !


اس ام اس زیبا و غم انگیز 93
SMS 93
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد