جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید 93 SMS ZIBA VA ASHEGHANE JADID


اس ام اس زیبا



اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید 93
SMS ZIBA VA ASHEGHANE JADID



خدایا!!!
دستانم را زدم زیر چانه ام .....
مات و مبهوت نگاهت میکنم .....
طلبکارنیستم....
فقط مشتاقم بدانم
ته قصه
چه میکنی با من؟؟!!


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید 93
SMS ZIBA VA ASHEGHANE JADID



سخت است
اتفاقی را انتظار بکشی
که خودت هم بدانی در راه نیست !


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید 93
SMS ZIBA VA ASHEGHANE JADID



اگر قرار است زندگی خود را برای چیزی خرج کنیم،
بهتر است که آن را خرج لطافت یک لبـــ:)ـخند و یا نوازشی عاشقانه کنیم. . ./
((ویلیام شکسپیر))

  

اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید 93
SMS ZIBA VA ASHEGHANE JADID



مجــــازی هستیم...امــــا...
دلمــــــان مجازی نــــیست... میشکند...
حواست به تایــــپ کردنت باشــد


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید 93
SMS ZIBA VA ASHEGHANE JADID



دلم درد میکند.
انگار خام بودند حرفهایی که به خوردم دادی


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید 93
SMS ZIBA VA ASHEGHANE JADID



هرجا که هستی به آسمان نگاه کن.
بگذار تنها دلخوشی ام این باشد که آسمانمان یکیست


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید 93
SMS ZIBA VA ASHEGHANE JADID



سکوت بهترین تفسیر دوست داشتن است
 مهم باهم بودن نیست به یاد هم بودن است


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید 93
SMS ZIBA VA ASHEGHANE JADID



در قید غمم ، خاطر آزاد کجایی ؟
تنگ است دلم ، قوت فریاد کجایی ؟
با آنکه ز ما هیچ زمان یاد نکردی
ای آنکه نرفتی دمی از یاد کجایی ؟


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید 93
SMS ZIBA VA ASHEGHANE JADID



تا وقتی قلب عریان کسی راندیدی
بدن عریانت را نشان نده
چارلی چاپلین


اس ام اس زیبا و عاشقانه جدید 93
SMS ZIBA VA ASHEGHANE JADID

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد