جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید و عاشقانه های زیبا 93 SMS JADID . ASHEGHANE ZIBA


اس ام اس جدید



اس ام اس
های جدید و عاشقانه های زیبا 93
SMS JADID . ASHEGHANE ZIBA



اینقد نگو داغونم !!!!
شکست عشقی خوردی میگی داغونم...
-داغون اون کسیه که جلو بیمارستان آس و پاس نشسته چون هر آمپولش دو ملیون پولشه..


اس ام اس های جدید و عاشقانه های زیبا 93
SMS JADID . ASHEGHANE ZIBA



من زنم..
حالا تو هی بیا و بگو
زن باید سنگین و رنگین باشد
باید بیایند و منتت را بکشند
اما من می گویم
زن اگر زن باشد
باید بشود روی عاشقیش حساب کرد


اس ام اس های جدید و عاشقانه های زیبا 93
SMS JADID . ASHEGHANE ZIBA



چه سکوتی دنیا را فرا میگرفت اگر
هر کس به اندازه ی دانش خود صحبت میکرد!

  

اس ام اس های جدید و عاشقانه های زیبا 93
SMS JADID . ASHEGHANE ZIBA



زندگی زیباست نه در رویا ،
بوسه زیباست نه برای هوس ،
پرنده زیباست نه برای قفس ،
دوست داشتن زیباست نه برای لمس کردن برای حس کردن ،
پس بدون چه کسی تو رو دوست داره بخاطره خودت


اس ام اس های جدید و عاشقانه های زیبا 93
SMS JADID . ASHEGHANE ZIBA



روز وصل دوستداران یاد باد
 یاد باد آن روزگاران یاد باد
گرچه یاران فارغند از یاد من
 از من ایشان را هزاران یاد باد


اس ام اس های جدید و عاشقانه های زیبا 93
SMS JADID . ASHEGHANE ZIBA



اگر چه دوری ز برم همسفر جان منی / قطره ی اشکی و در دیده ی گریان منی
این مپندار که یادت برود از نظرم / خاطرت جمع که در قلب پریشان منی


اس ام اس های جدید و عاشقانه های زیبا 93
SMS JADID . ASHEGHANE ZIBA

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد